d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Erat Senaste Köp
Prev1121122123124125669Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 15 2011 11:48am
Quote (AsDrake @ 14 Dec 2011 20:57)
snygg som fan


Tack! =)

Quote (Simon @ 14 Dec 2011 21:00)
awesome. namn/länk?


http://www.amazon.com/Stuhrling-Original-165B2-3345K14-Winchester-Automatic/dp/B003X0X3SK/ref=sr_1_89?s=watches&ie=UTF8&qid=1323971287&sr=1-89





Senaste köpet, smakar den just nu, riktigt god!!

This post was edited by Fil on Dec 15 2011 11:49am
Member
Posts: 10,306
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1.00
Dec 15 2011 11:49am
Liten bild du
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Dec 15 2011 12:26pm
Quote (Fil @ 15 Dec 2011 18:48)
Tack! =)



http://www.amazon.com/Stuhrling-Original-165B2-3345K14-Winchester-Automatic/dp/B003X0X3SK/ref=sr_1_89?s=watches&ie=UTF8&qid=1323971287&sr=1-89


http://www.fireballwhisky.com/images/bottle.png


Senaste köpet, smakar den just nu, riktigt god!!


sjukt god!!!
tips: grogga med äppeljuice!

och tack för länken
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 15 2011 12:41pm
Quote (Simon @ 15 Dec 2011 19:26)
sjukt god!!!
tips: grogga med äppeljuice!

och tack för länken


no probs! kan nämna att jag köpte min stuhrling via tradera dock!

men de verkar ha många prisvärda fina klockor! :)
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Dec 15 2011 12:54pm
Quote (Fil @ 15 Dec 2011 18:48)


:love:

/E Köpte en ny SSD idag ;)

This post was edited by Dreamfuel on Dec 15 2011 12:54pm
Member
Posts: 10,306
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1.00
Dec 15 2011 02:32pm
Göteborgs rape
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Dec 15 2011 02:54pm
kycklingfilé+klyftpotatis x2, löjligt gott
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 16 2011 05:03pm
Köpte Kents isola på vinyl.

fick den för 1,500 vilket är ett ruskigt bra pris.

Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Dec 16 2011 05:40pm
Quote (Svartermetalisk @ 17 Dec 2011 01:03)
Köpte Kents isola på vinyl.

fick den för 1,500 vilket är ett ruskigt bra pris.


Alltså, har Kent gjort material som är så pass värdefullt? Har dålig koll på skivor visserligen
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Dec 16 2011 05:43pm
Quote (Svartermetalisk @ 17 Dec 2011 00:03)
Köpte Kents isola på vinyl.

fick den för 1,500 vilket är ett ruskigt bra pris.


kent släpper ny skiva i sommar! :love: !!!!!!!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1121122123124125669Next
Add Reply New Topic New Poll