Quote (SCXiao @ 7 May 2010 00:31)
Haha!

har aldrig spelat AvP tror jag, men filmen var bra

Jo små gillade filmerna

1an och 2an.
Sen så fick jag med en cd-key till AvP då ja köpte grafikkortet och varvade det på 9 timmar på easymode

Sen prövade jag hardmode och klarade av Marine på 10 timmar fast de var inte å leka med

Men jag lär mig!
Har nu prövat lira lite via internet och hur skoj som helst! Äckligast är ju Alien då man springer och råkar komma i närheten av en vägg så börjar den springa uppförden och rätt vare är så sitter man i taket och vette fan vart man är >_>