d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Ladder Slashertråden
Prev1121122123124125445Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
May 6 2010 03:04pm
Quote (Svartermetalisk @ 6 May 2010 21:00)
Det anses av de flesta LS spelar fett retarderat med Pally topics när man måste vara Warlock för att nå top 50

Jag lovar att posta en topic när du eller Rewarded när Monk dock ;)


Då gör jag väl en själv :angry: !
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 6 2010 03:04pm
Quote (SCXiao @ May 6 2010 10:04pm)
Då gör jag väl en själv :angry: !


Haha :)
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,434.57
Trader: Trusted
May 6 2010 04:14pm
Aristeides:
Scammer Tagged x2

Bra jobbat Bra jobbat :D Fick just veta det på MSN av guildies. Ser bra ut. Synd bara att Adam är med och några andra skönare lirare, t.ex SHlTTY, SecretAgentAda och MutedDrama. gThibault är ok också, även svartermetalisk funkar väl ;P
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
May 6 2010 04:16pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 6 May 2010 22:14)
Aristeides:
Scammer Tagged x2

Bra jobbat Bra jobbat :D Fick just veta det på MSN av guildies. Ser bra ut. Synd bara att Adam är med och några andra skönare lirare, t.ex SHlTTY, SecretAgentAda och MutedDrama. gThibault är ok också, även svartermetalisk funkar väl ;P


:hello: länge sen man såg dig tycker jag :O
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,434.57
Trader: Trusted
May 6 2010 04:18pm
Quote (SCXiao @ 7 May 2010 00:16)
:hello: länge sen man såg dig tycker jag :O


Fastnade i D2 träsket ett tag men har tagit mig ur det men nu har jag fastnat i Alien vs Predator träsket ist >_> Nöter de 24/7 på Steam nu.
Måste göra comeback på LS snart! De i guilden har börjat tjata på mig :D Haha
fan över typ 1.5 månad sedan man sist gjorde en MQ. Börjar glömma bort hur man gjorde.
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
May 6 2010 04:31pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 6 May 2010 22:18)
Fastnade i D2 träsket ett tag men har tagit mig ur det men nu har jag fastnat i Alien vs Predator träsket ist >_> Nöter de 24/7 på Steam nu.
Måste göra comeback på LS snart! De i guilden har börjat tjata på mig :D Haha
fan över typ 1.5 månad sedan man sist gjorde en MQ. Börjar glömma bort hur man gjorde.


Haha! :D har aldrig spelat AvP tror jag, men filmen var bra B)
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,434.57
Trader: Trusted
May 6 2010 04:34pm
Quote (SCXiao @ 7 May 2010 00:31)
Haha! :D har aldrig spelat AvP tror jag, men filmen var bra B)


Jo små gillade filmerna :P 1an och 2an.

Sen så fick jag med en cd-key till AvP då ja köpte grafikkortet och varvade det på 9 timmar på easymode ^_^
Sen prövade jag hardmode och klarade av Marine på 10 timmar fast de var inte å leka med :P Men jag lär mig!
Har nu prövat lira lite via internet och hur skoj som helst! Äckligast är ju Alien då man springer och råkar komma i närheten av en vägg så börjar den springa uppförden och rätt vare är så sitter man i taket och vette fan vart man är >_>
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 6 2010 04:35pm
Quote (n1ghtm4r3 @ May 6 2010 11:14pm)
Aristeides:
Scammer Tagged x2

Bra jobbat Bra jobbat :D Fick just veta det på MSN av guildies. Ser bra ut. Synd bara att Adam är med och några andra skönare lirare, t.ex SHlTTY, SecretAgentAda och MutedDrama. gThibault är ok också, även svartermetalisk funkar väl ;P


Ja han Svartermetalisk går inte av för hackor ^^

Gör comeback bro
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,434.57
Trader: Trusted
May 6 2010 04:39pm
Quote (Svartermetalisk @ 7 May 2010 00:35)
Ja han Svartermetalisk går inte av för hackor ^^

Gör comeback bro


working on it :O
Blir förhudligen och försnoppningsvis efter helgen! Blir kanske åka till umeå i helgen och spendera lite av Norge pengarna xD
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
May 6 2010 05:04pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 7 May 2010 00:39)
working on it :O
Blir förhudligen och försnoppningsvis efter helgen! Blir kanske åka till umeå i helgen och spendera lite av Norge pengarna xD


sweet ^__^
Go Back To Svenska Topic List
Prev1121122123124125445Next
Add Reply New Topic New Poll