Haha är i en sån bisarr situation just nu.
Sen jag började spela på det här bordet har jag bara fått skit händer 95% av tiden så inte spelat många händer, men varje spelande hand jag fått har varit ett monster typ.
Haft AA 3ggr KK 2ggr och 1010 1 gång
träffade A på floppen med AA 2gånger etc etc.
Så nu blir ju problemet att om någon faktiskt håller koll på bordet på riktigt av mina motspelare, kommer dom ju inte våga syna något, och jag får fan inga "OK" hands så jag kan ta bort den imagen

Hittils har jag fått OK utdelning iaf på bordet +11$ men känns som att framtiden ser mörk ut med action om inte alla är fiskar som bara spelar sina egna kort *hoppas* :F
Jävligt udda situaion, aldrig hänt mig förut xD
Edit: och ja om jag märker att bordet tajtar ut mig totalt nu, får jag väl spela lite skit händer så jag kan få lite action.. men vill verkligen inte om det inte behövs, för just nu får jag typ bara J3 offsuite eller AA ^^
This post was edited by Malmy on Apr 20 2013 07:08am