d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Pokertopic
Prev1120121122123124229Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 19 2013 03:05pm
Quote (Malmy @ Apr 19 2013 10:18pm)
förstår hur det kan vara ett problem :/ Bra att du har koll på det iaf :)


Helt rätt

Hur går din session, några intressanta händer?
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 19 2013 03:07pm
Quote (Svartermetalisk @ 19 Apr 2013 23:05)
Helt rätt

Hur går din session, några intressanta händer?


varit lite upp och ner, inte riktigt trivts med bordet, men fick AK nu och träffade två par, fick ut 7$ av den potten så det var najz, men sen var vi bara 4 kvar vid bordet, så kändes lika värt o lämna o försöka hitta ett skönare :)
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 19 2013 03:41pm

Loggade ut för att en sida buggade, nu kan jag inte logga in, säger att mitt användarnamn/lösenord är fel, testade att resetta password - funkar itne säger att det tillfälliga lösenordet är fel.

Hör till saken att jag fick ett mail av support@fulltiltpoker.com tidigare idag som bad om typ legitimation etc etc och att mitt konto var tillfälligt spärrat. Men jag spelar ju på fulltiltpoker.eu så visste inte om det var legit, (och jag blev inte urloggad från mitt konto, loggade ju dock inte ut förrän nyss).

Så hoppas att det är dom som spärrat det tillfälligt, hatar dock att dom inte har live support, sitta o vänta på ett mail suger ganska jävla hårt.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 19 2013 03:41pm
Quote (Malmy @ Apr 19 2013 11:41pm)
Loggade ut för att en sida buggade, nu kan jag inte logga in, säger att mitt användarnamn/lösenord är fel, testade att resetta password - funkar itne säger att det tillfälliga lösenordet är fel.

Hör till saken att jag fick ett mail av support@fulltiltpoker.com tidigare idag som bad om typ legitimation etc etc och att mitt konto var tillfälligt spärrat. Men jag spelar ju på fulltiltpoker.eu så visste inte om det var legit, (och jag blev inte urloggad från mitt konto, loggade ju dock inte ut förrän nyss).

Så hoppas att det är dom som spärrat det tillfälligt, hatar dock att dom inte har live support, sitta o vänta på ett mail suger ganska jävla hårt.


Åh jävlar, får hoppas det löser sig.

Skitläskigt sånt där
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 19 2013 03:51pm
Quote (Svartermetalisk @ 19 Apr 2013 23:41)
Åh jävlar, får hoppas det löser sig.

Skitläskigt sånt där


ja men verkligen. Fattar inte att dom inte har live support dock :S känns ju som om man kan få live support på en klädaffär på nätet borde det fan gå o få det på en pokersite. :/


Jävligt dryg situation iaf.
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 20 2013 02:47am
YAY mitt konto är tillbaka, det var bara fulltilt som skulle verifiera massa skit :P
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 20 2013 07:06am
Haha är i en sån bisarr situation just nu.

Sen jag började spela på det här bordet har jag bara fått skit händer 95% av tiden så inte spelat många händer, men varje spelande hand jag fått har varit ett monster typ.
Haft AA 3ggr KK 2ggr och 1010 1 gång

träffade A på floppen med AA 2gånger etc etc.

Så nu blir ju problemet att om någon faktiskt håller koll på bordet på riktigt av mina motspelare, kommer dom ju inte våga syna något, och jag får fan inga "OK" hands så jag kan ta bort den imagen ^_^

Hittils har jag fått OK utdelning iaf på bordet +11$ men känns som att framtiden ser mörk ut med action om inte alla är fiskar som bara spelar sina egna kort *hoppas* :F

Jävligt udda situaion, aldrig hänt mig förut xD


Edit: och ja om jag märker att bordet tajtar ut mig totalt nu, får jag väl spela lite skit händer så jag kan få lite action.. men vill verkligen inte om det inte behövs, för just nu får jag typ bara J3 offsuite eller AA ^^

This post was edited by Malmy on Apr 20 2013 07:08am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 20 2013 10:46am
När det händer mig så shiftar jag till ultra-loose mode

Höj alla händer först in på knappen, höj alla händer om alla checkat fram till dig på floppen, höj alla någorlunda skaplgia drag höj alla suited connectors

när folk lessnar på att folda och börjar syna ner dig så kan du börja spela tight igen

Nu vet jag itne hur detta fungerar på max 9 men på shorthanded är det hur bra som helst

This post was edited by Svartermetalisk on Apr 20 2013 10:46am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 20 2013 12:13pm
HAHAHHA

spelar mot så jävla dålig snubbe

om han blir attackerad av säg ett 4bb raise efter att han limpat så synar han ALLTID

Sen varje flopp så klickar han check fold om han inte träffar hårt

jag har raise / cbettat hem tre potter mot honom, aldrig något motstånd

fyfan

This post was edited by Svartermetalisk on Apr 20 2013 12:14pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 20 2013 12:51pm
Fan också, en fisk synar mitt turnbet med 4 outs att torska hela sin stack, 3 outs för split och 41 outs för att langa en check-fold och ge mig potten

gissa vad som händer

This post was edited by Svartermetalisk on Apr 20 2013 12:52pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1120121122123124229Next
Add Reply New Topic New Poll