d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev11201211221231245001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Sep 18 2011 12:53am
Quote (Teposen @ 18 Sep 2011 08:51)
den 17 september 2011 22:46:36 Skickat -5.00 (1,733.00 -> 1,728.00) to HaLLuXX (0.01 -> 5.01) Spela lugnt :*


Quote (HaLLuXX @ 18 Sep 2011 08:52)
hokay, sent via mail


Illegal trade, reportet :S
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Sep 18 2011 12:55am
Quote (SCXiao @ Sep 18 2011 06:53am)
Illegal trade, reportet :S


:fume:


















:santa:
jag har mina renar det är ballt, jag matar dom med kvistar och scxiao

This post was edited by HaLLuXX on Sep 18 2011 12:57am
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Sep 18 2011 01:45am
Quote (HaLLuXX @ 18 Sep 2011 08:55)
:fume:


















:santa:
jag har mina renar det är ballt, jag matar dom med kvistar och scxiao


Mornin' sir.
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Sep 18 2011 02:36am
Ja

Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Sep 18 2011 02:40am
Quote (snigelfis @ 18 Sep 2011 10:36)
Ja

http://i55.tinypic.com/ve255k.jpg


Doften av ett nyöppnat paket kaffe >
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Sep 18 2011 02:41am
Quote (SCXiao @ 18 Sep 2011 09:40)
Doften av ett nyöppnat paket kaffe >


Jag måste ju hålla med till viss del

Så ska man slå två flugor i en smäll kanske man skulle brygga kaffe på tjejen under penetration?
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Sep 18 2011 02:44am
Quote (snigelfis @ 18 Sep 2011 10:41)
Jag måste ju hålla med till viss del

Så ska man slå två flugor i en smäll kanske man skulle brygga kaffe på tjejen under penetration?


Ja, man borde ju nästan passa på när man ändå är i köket.. :P
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Sep 18 2011 03:14am
yo yo
Member
Posts: 1,324
Joined: Aug 30 2011
Gold: 164.54
Sep 18 2011 03:28am
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13640760.ab

Går in för att råna och slutar i en jävla bogserlina, haha.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 18 2011 03:31am
Quote (Eeemil @ Sep 18 2011 11:28am)
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13640760.ab

Går in för att råna och slutar i en jävla bogserlina, haha.


Epic fail ^_^
Go Back To Svenska Topic List
Prev11201211221231245001Next
Closed New Topic New Poll