d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11201211221231241131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Jan 27 2011 04:08pm
shit asså, har haft en 6 lose streak idag ;S. men som vanligt bröt ett game med karthus den! :) funkar varje gång.

This post was edited by LinkToMyProfile on Jan 27 2011 04:08pm
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jan 27 2011 04:38pm
+2 för lol!
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Jan 27 2011 05:41pm
Quote (ChingeR @ Jan 27 2011 10:38pm)
+2 för lol!


+3!!
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jan 27 2011 05:47pm
Quote (HaLLuXX @ 28 Jan 2011 00:41)
+3!!


MM

vi behöver 3 st för att lira en premade med

jag som ryze
hallklux som catarina
någon som fiddlesticks
någon som amumu
och någon som jax/ashe/trynda/pantheon/sivir whatever, någon som slår riktigt jävla snabbt och skadar bra

This post was edited by ChingeR on Jan 27 2011 05:48pm
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Jan 28 2011 05:14am
ngn som vill lira 1-2 normal games farmar up till taric .

kommer nog köra lux den ända som jag känner för atm går så jävla kasst och jag orkar inte med folk i solo que

gahh kom nyss med 1 renekton som körde CLARITY GAHHHHHHHHHHHHHHH

This post was edited by Ez4Real on Jan 28 2011 05:14am
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 28 2011 08:13am
Nån som vill lira LoL ? hohhohoho
Member
Posts: 205,345
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jan 28 2011 08:22am
Quote (Ez4Real @ 28 Jan 2011 12:14)
ngn som vill lira 1-2 normal games farmar up till taric .

kommer nog köra lux den ända som jag känner för atm går så jävla kasst och jag orkar inte med folk i solo que

gahh kom nyss med 1 renekton som körde CLARITY GAHHHHHHHHHHHHHHH


Adda dig :D
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Jan 28 2011 08:44am
Quote (Marcusd0 @ 28 Jan 2011 15:22)
Adda dig :D


mm såg det spelar atm så accar dig efter det :)
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Jan 28 2011 09:45am
Nu skall jag fan spela shaco till jag blir stört bra på han ^^, det som tråkigt med han är att han e sjukt team dependant, folk fattar inte hur man spelar han, och då blir det ens fel när dom dör xD

men han är så sjukt as cool ^^ en clown med 2 dolkar!, fast jag är Mad hatter!

This post was edited by LinkToMyProfile on Jan 28 2011 09:51am
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jan 28 2011 01:41pm
R4mses spelar LOOOOL
Go Back To Svenska Topic List
Prev11201211221231241131Next
Add Reply New Topic New Poll