Quote (Svartermetalisk @ 6 May 2010 20:54)
Seriöst du lämna STM och instant passa, du lämna Specified dreams och instant passa, Johan lämna DS och instant passa jag lämna DS och instant passa.
Spooky?
Det ligger nått i det där alltså.. däremot passa jag inte när jag joinade SD

iso grattis topic i LS forumet btw, nu när jag äntligen blivit av med den här hemska Samurai förbannelsen
