d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Ladder Slashertråden
Prev1120121122123124445Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
May 6 2010 02:53pm
Quote (snoramej @ 6 May 2010 20:46)
Omg :)

Gz! =D


ty ^_^


Quote (Rewarded @ 6 May 2010 20:46)
fucking nice :) :WUB;


Yes, bra start i nya guilden :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 6 2010 02:54pm
Quote (SCXiao @ May 6 2010 09:53pm)
ty ^_^




Yes, bra start i nya guilden :D


Seriöst du lämna STM och instant passa, du lämna Specified dreams och instant passa, Johan lämna DS och instant passa jag lämna DS och instant passa.

Spooky?
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
May 6 2010 02:55pm
Quote (Svartermetalisk @ May 6 2010 08:54pm)
Seriöst du lämna STM och instant passa, du lämna Specified dreams och instant passa, Johan lämna DS och instant passa jag lämna DS och instant passa.

Spooky?


jag lämnade Allied Imperium o passa :P
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 6 2010 02:56pm
Quote (Rewarded @ May 6 2010 09:55pm)
jag lämnade Allied Imperium o passa :P


Helt retarded xD

Sen har vi WGFDarks instant HC warlock efter guild change osv osv
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 6 2010 02:57pm
Quote (Svartermetalisk @ 6 May 2010 21:54)
Seriöst du lämna STM och instant passa, du lämna Specified dreams och instant passa, Johan lämna DS och instant passa jag lämna DS och instant passa.

Spooky?


Det är fett scary :/
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
May 6 2010 02:57pm
Quote (Svartermetalisk @ 6 May 2010 20:54)
Seriöst du lämna STM och instant passa, du lämna Specified dreams och instant passa, Johan lämna DS och instant passa jag lämna DS och instant passa.

Spooky?


Det ligger nått i det där alltså.. däremot passa jag inte när jag joinade SD :(


iso grattis topic i LS forumet btw, nu när jag äntligen blivit av med den här hemska Samurai förbannelsen :lol:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 6 2010 03:00pm
Quote (SCXiao @ May 6 2010 09:57pm)
Det ligger nått i det där alltså.. däremot passa jag inte när jag joinade SD :(


iso grattis topic i LS forumet btw, nu när jag äntligen blivit av med den här hemska Samurai förbannelsen :lol:


Det anses av de flesta LS spelar fett retarderat med Pally topics när man måste vara Warlock för att nå top 50

Jag lovar att posta en topic när du eller Rewarded när Monk dock ;)
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 6 2010 03:01pm
Quote (Svartermetalisk @ 6 May 2010 22:00)
Det anses av de flesta LS spelar fett retarderat med Pally topics när man måste vara Warlock för att nå top 50

Jag lovar att posta en topic när du eller Rewarded när Monk dock ;)


Vouch. Ska undvika spam, speciellt i ls-forat :)

Godnatt folket! :wub:
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
May 6 2010 03:02pm
Quote (Svartermetalisk @ May 6 2010 09:00pm)
Det anses av de flesta LS spelar fett retarderat med Pally topics när man måste vara Warlock för att nå top 50

Jag lovar att posta en topic när du eller Rewarded när Monk dock ;)


Jag hade tänkt att fixa en monk den 13 Maj!
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
May 6 2010 03:03pm
iso guild ^__^
Go Back To Svenska Topic List
Prev1120121122123124445Next
Add Reply New Topic New Poll