Quote (Grunthor @ 27 Dec 2009 22:49)
Arcane kan vara sjukt nice, anledningen "bra/erfarna" zeus spelare sällan kör den e snarare att dom har lärt sig att dom kommer bli fångade vid någon tidpunkt (D e därför nästan alla hellre kör på treds+nulls lr bracers och jobbar mot ulti orb -> guinsoo lr pointbooster och jobbar sig mot agha med oger yxan och point boostern/ etc.) . Men känner du att du inte kommer bli fångad finns det väldigt få items i dota som e lika värt pengarna som arcane på zeus.
Den elitistiska inställningen som många här har (läs: alla forum ang. DotA har d.) är inget att bry sig om, kör det som du känner fungerar i den omgivningen du spelar

PS: på lvl 8 får du mer manareg från en arcane än en guinsoo om du ej har andra stat items :PPP
Okej. Vart fan sugen på en dota nu.
Quote (Svartermetalisk @ 27 Dec 2009 22:56)
Arcane ring på de gubbar som är populära att gå ac ring på i pub typ ES / Zeus / Rexxar skippar jag alltid.
Däremot äger den sönder på Davion han har sjukt lite int-gain så man är kass i ganks fram till jättesent även om man alltid rullar in med full mana för man har inte råd att poppa spellsen mer än 1 gång ^^
Okaj

Quote (Yllegarnet @ 27 Dec 2009 23:36)
den enda heron jag tycker arc är ok på är tiny ^^ Om man har den innan 8min dvs

Alla tycker olika