☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Price Check
Prev
1
120
121
122
123
124
199
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 62336
Replies: 1983
Track Topic
ddown
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold
:
440,075.16
#1211
Sep 27 2010 05:56am
Quote (Dwerfs @ 27 Sep 2010 02:58)
oflyt, skulle ha varit 2 ed mindre, fools och i ett highland blade ^___^
i guess
men värt nåt? för kanske mid lvl duel?
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#1212
Sep 27 2010 11:56pm
Quote (ddown @ 27 Sep 2010 13:56)
i guess
men värt nåt? för kanske mid lvl duel?
Saken är ju att den måste va i ett bra dmg vapen från början, den hade varit grym annars ^^
Jag har en stygian pike eller något sådant som skadar 1k+ maxdmg fast som saknar selfrep och är för lvl 48
R4mses
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold
:
1,337.00
#1213
Sep 28 2010 09:47am
Quote (ChingeR @ Sep 28 2010 05:56am)
Saken är ju att den måste va i ett bra dmg vapen från början, den hade varit grym annars ^^
Jag har en stygian pike eller något sådant som skadar 1k+ maxdmg fast som saknar selfrep och är för lvl 48
shit va nice
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#1214
Sep 29 2010 05:31am
Quote (R4mses @ 28 Sep 2010 17:47)
shit va nice
abo vad hårig
din sig är wannabe rebar btw
M00NSHINE
Member
Posts: 4,455
Joined: Nov 21 2008
Gold
:
0.00
#1215
Sep 30 2010 12:50pm
Ingenting va?
Mikob
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold
:
3,870.00
#1216
Sep 30 2010 02:00pm
Quote (M00NSHINE @ Sep 30 2010 07:50pm)
Ingenting va?
http://i858.photobucket.com/albums/ab150/M00NSHINEjsp/uttryck/Untitled.jpg
Nej, tror inte det tyvärr
Saknar 2os
dej
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold
:
30.10
#1217
Sep 30 2010 04:13pm
Quote (Mikob @ Sep 30 2010 09:00pm)
Nej, tror inte det tyvärr
Saknar 2os
3/30 är odiskutabelt det bästa
Mikob
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold
:
3,870.00
#1218
Oct 1 2010 06:23am
Quote (Dwerfs @ Sep 30 2010 11:13pm)
3/30 är odiskutabelt det bästa
Hade det varit 2/20/16str/2os hade den varit värt något endå?
Men det kanske inte kopplade riktigt.
Jag sa inte vad som var bäst.
brunte
Member
Posts: 13,610
Joined: Jun 1 2006
Gold
:
20,956.00
#1219
Oct 1 2010 03:59pm
Ring.
10 fcr
15 dex
10 @
19 light res
3 energy
EuHcL
Sandking305
Member
Posts: 1,918
Joined: Aug 8 2006
Gold
:
0.00
#1220
Oct 3 2010 10:19am
Hur mycket kan den här tänkas gå för på EuScL?
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
120
121
122
123
124
199
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact