d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev11191201211221235001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 2,798
Joined: Jan 21 2009
Gold: 0.64
Sep 17 2011 09:05pm
Quote (SCXiao @ Sep 18 2011 03:04am)
Jag har svårt att somna, vaknar ofta och sover allmänt oroligt. Har provat någon medicin men blev sjuk av den. :cry:

http://www.addictinggames.com/arcade-games/theworldshardestgame.jsp <-- Det där har jag spenderat många sömnlösa frustrerande nätter på :D


2easy :( behöver något mer som dödar tiden!
Member
Posts: 1,324
Joined: Aug 30 2011
Gold: 164.54
Sep 17 2011 09:35pm
Quote (SCXiao @ Sep 18 2011 05:04am)
Jag har svårt att somna, vaknar ofta och sover allmänt oroligt. Har provat någon medicin men blev sjuk av den. :cry:

http://www.addictinggames.com/arcade-games/theworldshardestgame.jsp <-- Det där har jag spenderat många sömnlösa frustrerande nätter på :D


Näfyfan, flashspel är inte min grej, aldrig tyckt om det. :p Testade en kort sväng, och svårt var det ju, inge vidare kul dock. ^^

Ingen som vet några schyssta SP-spel? Min dator borde klara de flesta nyare spelen. Vad som helst utom FPS, det är jag förjävla dålig på.

This post was edited by Eeemil on Sep 17 2011 09:52pm
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Sep 18 2011 12:37am
Morgon :)
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Sep 18 2011 12:39am
Quote (Teposen @ Sep 18 2011 06:37am)
Morgon :)


LOL, sov du typ 2 timmar inatt eller?:o
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Sep 18 2011 12:41am
Quote (HaLLuXX @ Sep 18 2011 07:39am)
LOL, sov du typ 2 timmar inatt eller?:o


Nää :angel:

Vaknar dock tidigt utav vana :(
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Sep 18 2011 12:42am
Quote (Teposen @ Sep 18 2011 06:41am)
Nää :angel:

Vaknar dock tidigt utav vana :(


egd! jag har bakat äppelpaj såhär på morgonen :blush:
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Sep 18 2011 12:46am
Quote (HaLLuXX @ Sep 18 2011 07:42am)
egd! jag har bakat äppelpaj såhär på morgonen :blush:


:drool:

donate!
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Sep 18 2011 12:50am
Quote (Teposen @ Sep 18 2011 06:46am)
:drool:

donate!


only sell it vs efges sry :cry:
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Sep 18 2011 12:51am
Quote (HaLLuXX @ Sep 18 2011 07:50am)
only sell it vs efges sry :cry:


den 17 september 2011 22:46:36 Skickat -5.00 (1,733.00 -> 1,728.00) to HaLLuXX (0.01 -> 5.01) Spela lugnt :*
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Sep 18 2011 12:52am
Quote (Teposen @ Sep 18 2011 06:51am)
den 17 september 2011 22:46:36 Skickat -5.00 (1,733.00 -> 1,728.00) to HaLLuXX (0.01 -> 5.01) Spela lugnt :*


hokay, sent via mail
Go Back To Svenska Topic List
Prev11191201211221235001Next
Closed New Topic New Poll