Quote (SCXiao @ Sep 18 2011 05:04am)
Näfyfan, flashspel är inte min grej, aldrig tyckt om det.

Testade en kort sväng, och svårt var det ju, inge vidare kul dock. ^^
Ingen som vet några schyssta SP-spel? Min dator borde klara de flesta nyare spelen. Vad som helst utom FPS, det är jag förjävla dålig på.
This post was edited by Eeemil on Sep 17 2011 09:52pm