d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1119120121122123404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Jun 11 2011 11:15am
Quote (SyB_BaM @ 11 Jun 2011 19:11)
Första gången man hittat Tyrael's i sitt liv, nu är frågan, vad fan är en sådan värd?

Kan väl inte vara så mycket, då inte ens jag finner någon build eller användning utav en sådan armor, lol!

EUSCL

http://i52.tinypic.com/68c8et.png


Classic CS barb såklart :bonk: hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jun 11 2011 11:20am
Quote (SyB_BaM @ 11 Jun 2011 18:11)
Första gången man hittat Tyrael's i sitt liv, nu är frågan, vad fan är en sådan värd?

Kan väl inte vara så mycket, då inte ens jag finner någon build eller användning utav en sådan armor, lol!

EUSCL

http://i52.tinypic.com/68c8et.png


du kan göra en blue baba eller blue sorc ^^
dock ingen aning om priset
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Jun 11 2011 11:23am
Meh, ingen som vet priset :( ?

Var en som frågade efter ft, men jag har ingen aning - har ju fan inte något offer heller, så vette fan xD
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Jun 11 2011 11:41am
Quote (SyB_BaM @ Jun 11 2011 05:23pm)
Meh, ingen som vet priset :( ?

Var en som frågade efter ft, men jag har ingen aning - har ju fan inte något offer heller, så vette fan xD


så länge dom inte är typ perf etc så är dom inte värda så mkt, rätt usless arm imo
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Jun 11 2011 11:46am
Ah, sålde för 30 fg.

Använde sök funktionen och såg att de flesta gick för runt 25-40 fg.
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Jun 15 2011 10:07am
Ngn som kan hjälpa med lite mule? (euscnl)

nyss startat upp lite och bytte till mig lite in-game xD

Mot mina kassa items på mina mules

This post was edited by fideuu on Jun 15 2011 10:07am
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jun 15 2011 10:19am
Quote (fideuu @ 15 Jun 2011 18:07)
Ngn som kan hjälpa med  lite mule? (euscnl)

nyss startat upp lite och bytte till mig lite in-game xD

Mot mina kassa items på mina mules


pma game
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Jun 15 2011 02:20pm
3frw 5@res Sc @ ladder ska jag sälja för 35fg?
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold: 2,033.00
Jun 15 2011 02:55pm
Quote (Hellgren @ Jun 15 2011 08:20pm)
3frw 5@res Sc  @ ladder ska jag sälja för 35fg?


gav ju dig pc i guild chatten.. slynjävel ;D
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Jun 15 2011 02:56pm
Quote (syndicateffs @ 15 Jun 2011 22:55)
gav ju dig pc i guild chatten.. slynjävel ;D


vad stog de då? fittnylle!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1119120121122123404Next
Add Reply New Topic New Poll