d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11191201211221231131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jan 26 2011 05:28pm
Quote (swewik @ 27 Jan 2011 00:08)
dom flesta gubbarna är op...

Kom på en sak man borde testa ba för skojskull :p

köra 5st trap gubbar xD
typ shaco,jack in box..
teemo svamparna
nidale björnsaxN
catilyn också björnsax^^
heimerdinger 2x torn?

kan funka? xD


Låter som en hyfsat bra combo. Men imo byta ut caitlyn emot en carry så man har ngnting bra
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 27 2011 01:06am
Quote (ChingeR @ Jan 27 2011 12:28am)
Låter som en hyfsat bra combo. Men imo byta ut caitlyn emot en carry så man har ngnting bra


Mushrooms @ Lvl 6
Caitlyn saxn skadar knappt nå
Member
Posts: 205,334
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jan 27 2011 01:12am
Quote (swewik @ 27 Jan 2011 00:08)
dom flesta gubbarna är op...

Kom på en sak man borde testa ba för skojskull :p

köra 5st trap gubbar xD
typ shaco,jack in box..
teemo svamparna
nidale björnsaxN
catilyn också björnsax^^
heimerdinger 2x torn?

kan funka? xD


iofs ingen tank och nån mer får kör AD än cait b)
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jan 27 2011 04:02am


get on my level.
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 27 2011 04:48am
Quote (Nickeee @ Jan 27 2011 11:02am)
http://i53.tinypic.com/vobsb5.png

get on my level.


Inge skola? Jobb?
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jan 27 2011 05:16am
Quote (eWaste @ 27 Jan 2011 11:48)
Inge skola? Jobb?


är sjuk, så jag stannar hemma ;PpPppP
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 27 2011 05:42am
Quote (Nickeee @ Jan 27 2011 12:16pm)
är sjuk, så jag stannar hemma ;PpPppP


:D
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Jan 27 2011 06:49am
Quote (Marcusd0 @ Jan 27 2011 07:12am)
iofs ingen tank och nån mer får kör AD än cait b)


sant man måste ha en tank, det går att vinna utan på normal games om moståndar laget är totalt värdelösa, jag körde ett game emot ett premade lag som byggde på cc, det var helt skadat, dom vann innan 25 min. dom var


morgana
Lux
Amumu
Ashe
crit/as sion

det var bara stun snare stun snare stun snare amumu ulti stun snare, vi kunde inte göra ett skit ^^

jag har kommit på 3v3 ranked laget nu! om någon är på att pröva någon dag.

Amumu ( heal/exhaust )
Trynda ( heal/exhaust )
Nunu ( flash / Exhaust ) // Flash för att flasha in och göra ulti //

det är ett bra lag, 3v3 ranked så brukar folk satsa på 2 tanks + 1 healer men har erfarat att amumus ulti + tryndas dmg i 3v3 e totlat op ^^ plus nunus ulti skapar 1 hits för trynda xD

det är 2 sjukt bra slows + 2 sjukt bra dmg (nunus movement speeed/atack speed boost på tryn) sedan amumu med dubble stun. det borde vara ett sjukt bra team. over and out!

This post was edited by LinkToMyProfile on Jan 27 2011 06:55am
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Jan 27 2011 02:15pm
Quote (Undousuru @ Jan 26 2011 10:51pm)
han e op


du är op ^_^
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Jan 27 2011 03:37pm
Quote (HaLLuXX @ Jan 27 2011 09:15pm)
du är op  ^_^


hihi
Go Back To Svenska Topic List
Prev11191201211221231131Next
Add Reply New Topic New Poll