Quote (snoramej @ May 6 2010 02:27pm)
Nu är arena kul

Spana in eq't på min ninja

tja, har man sånt gear så är ju arena det allra roligaste, ett som är säkert är att din vault är glödhet johan , eller har din mf hammerdin dampat sönder?

njae tror inte det va ^^
jag försöker skaffa sånt gear alldeles själv ^^ dyrt tho