d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Ladder Slashertråden
Prev1119120121122123445Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 6 2010 08:27am
Quote (Luvve @ 6 May 2010 15:22)
beror på ^^ ibland är det kul som fan, men när det inte finns catacombs / för dåligt gear för arena, då är det lite trök :P


Nu är arena kul ^_^

Spana in eq't på min ninja :)
Member
Posts: 11,846
Joined: Nov 19 2008
Gold: 100.11
May 6 2010 09:02am
Quote (snoramej @ May 6 2010 02:27pm)
Nu är arena kul ^_^

Spana in eq't på min ninja :)


tja, har man sånt gear så är ju arena det allra roligaste, ett som är säkert är att din vault är glödhet johan , eller har din mf hammerdin dampat sönder? ;) njae tror inte det va ^^

jag försöker skaffa sånt gear alldeles själv ^^ dyrt tho :(
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 6 2010 09:37am
Quote (Luvve @ 6 May 2010 16:02)
tja, har man sånt gear så är ju arena det allra roligaste, ett som är säkert är att din vault är glödhet johan , eller har din mf hammerdin dampat sönder? ;) njae tror inte det va ^^

jag försöker skaffa sånt gear alldeles själv ^^  dyrt tho :(


:)

Jo, nog är mitt vault hett ! Brukar rätt ofta ha gear värt 100k fg + i det så :)
Member
Posts: 17,636
Joined: Aug 27 2008
Gold: 27,950.00
May 6 2010 09:38am
Quote (snoramej @ 6 May 2010 17:37)
:)

Jo, nog är mitt vault hett ! Brukar rätt ofta ha gear värt 100k fg + i det så :)


tja
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 6 2010 09:44am
Quote (FreakYzX @ 6 May 2010 16:38)
tja


Hei Jockis
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 6 2010 09:57am
Quote (Luvve @ May 6 2010 03:22pm)
Gött! ^_^



beror på ^^ ibland är det kul som fan, men när det inte finns catacombs / för dåligt gear för arena, då är det lite trök :P


Det finns inget som heter "för dålig gear för Arena".

Däremot finns det något som heter "För dåligt gear för catacombs." Du kommer inte få prof eller hitta items i cata så om ditt EQ inte är imba så äre troligen bättre att lira Arena.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 6 2010 02:34pm
Boom, första dörren sprängdes upp rätt i ansiktet på mig..
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
May 6 2010 02:42pm
Quote (snoramej @ 6 May 2010 20:34)
Boom, första dörren sprängdes upp rätt i ansiktet på mig..


20:40 Click, the door unlocks. A shining light welcomes you warmly. Congratulations! You have successfully completed the master quest! You have unlocked the next secret character! Congratulations!



PALAFUCKINGDIN!
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 6 2010 02:46pm
Quote (SCXiao @ 6 May 2010 21:42)
20:40 Click, the door unlocks. A shining light welcomes you warmly. Congratulations! You have successfully completed the master quest! You have unlocked the next secret character! Congratulations!



PALAFUCKINGDIN!


Omg :)

Gz! =D
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
May 6 2010 02:46pm
Quote (SCXiao @ May 6 2010 08:42pm)
20:40 Click, the door unlocks. A shining light welcomes you warmly. Congratulations! You have successfully completed the master quest! You have unlocked the next secret character! Congratulations!



PALAFUCKINGDIN!


fucking nice :) :WUB;
Go Back To Svenska Topic List
Prev1119120121122123445Next
Add Reply New Topic New Poll