d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1119120121122123820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Sep 1 2011 02:11pm
Quote (GuZ @ Sep 1 2011 07:58pm)
Får väl hålla mig ute på landet där allt är billigare och det inte finns annat som lockar. Det där med boende och föda får jag fundera mer på om ett par år som sagt ;> Bara en liten idé som ploppade upp i skallen


Precis det han gjorde, han träna inte direkt i någon turistort.. vilket gjorde att han även va tvungen att hyra moppe varje gång han skulle ta sig in till stan för att käka nått etc h3h3h3
Member
Posts: 15,167
Joined: Apr 5 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Sep 2 2011 04:01am
dagarna då man tränar är då fan dem bästa på hela veckan =)=)=)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 2 2011 05:44am
Quote (Robarian @ 2 Sep 2011 12:01)
dagarna då man tränar är då fan dem bästa på hela veckan =)=)=)


This.
Man mår så jävla mycket bättre resten av dagen, hatar nästan vilodagar för man inte ska göra nåt.

Blev lite allroundpass idag då knät bestämde sig för att göra djävulskt ont igen.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 2 2011 06:01am
Quote (Robarian @ 2 Sep 2011 12:01)
dagarna då man tränar är då fan dem bästa på hela veckan =)=)=)


Dagarna man raggar brewdar är dock bättre.
Men kan hålla med, känner mig stimulerad och nöjd dagarna jag löper :)
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Sep 2 2011 06:29am
Och dagarna man är förkyld är sämst.

Speciellt då man kollar på typ "våra bästa år" och ligger i soffan mitt på dagen hemma själv, känns så non life så det inte är sant.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 2 2011 06:31am
Quote (Litttle_Brother @ 2 Sep 2011 14:29)
Och dagarna man är förkyld är sämst.

Speciellt då man kollar på typ "våra bästa år" och ligger i soffan mitt på dagen hemma själv, känns så non life så det inte är sant.


våra bästa år är dessutom en riktig skitserie.

Jag var förkyld i en månad, var så jävla arg för jag tappade en massa kondition... Det är verkligen uppförsbacke att komma ikapp nu!
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Sep 2 2011 06:33am
motivation :D



This post was edited by ankiie on Sep 2 2011 06:34am
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Sep 2 2011 06:39am
Quote (Fil @ 2 Sep 2011 14:31)
våra bästa år är dessutom en riktig skitserie.

Jag var förkyld i en månad, var så jävla arg för jag tappade en massa kondition... Det är verkligen uppförsbacke att komma ikapp nu!


Ja den är så dålig att det inte är sant, men seriöst när jag ligger i soffan mitt på dagen en vardag och ser en riktig skitserie på tv tänker jag på typ (har ett exempel i min släkt för att göra mig mer kortfattad) nån 30årig arbetlös/sjukpensionerad som inte gör nåt annat än ser på
tv hela dagarna hemma själv på massa extremt dåliga serier :(((((( Det är en känsla jag får, känns extremt "värdelöst o leva"/Non-life. Just därför undviker jag det så mycket som möjligt. Jag är inte jätte mycket för att se tv ändå så.

Så blir mer att jag läser eller sitter vid datorn när jag är sjukt, när jag är vid datorn så pratar/spelar jag ju iaf med folk, känns bättre. Och annars städar man väl lite och är med familjen.


Men jag längtar redan tillbaka till träning och har inte ens varit sjuk i en vecka ännu. Jag hade precis fått upp ett bra tränings-tempo/schema med en kompis, han och jag körde på gym varannan dag och dem dagar vi inte var där motionerade jag ute.
Alltså 3-4 dagar gym i veckan, resten motion, funkar väldigt bra för mig faktiskt. Nu gäller det bara att komma tillbaka till det när man blir frisk sen.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 2 2011 06:45am
Quote (Litttle_Brother @ 2 Sep 2011 14:39)
Ja den är så dålig att det inte är sant, men seriöst när jag ligger i soffan mitt på dagen en vardag och ser en riktig skitserie på tv tänker jag på typ (har ett exempel i min släkt för att göra mig mer kortfattad) nån 30årig arbetlös/sjukpensionerad som inte gör nåt annat än ser på
tv hela dagarna hemma själv på massa extremt dåliga serier :(((((( Det är en känsla jag får, känns extremt "värdelöst o leva"/Non-life. Just därför undviker jag det så mycket som möjligt. Jag är inte jätte mycket för att se tv ändå så.

Så blir mer att jag läser eller sitter vid datorn när jag är sjukt, när jag är vid datorn så pratar/spelar jag ju iaf med folk, känns bättre. Och annars städar man väl lite och är med familjen.


Men jag längtar redan tillbaka till träning och har inte ens varit sjuk i en vecka ännu. Jag hade precis fått upp ett bra tränings-tempo/schema med en kompis, han och jag körde på gym varannan dag och dem dagar vi inte var där motionerade jag ute.
Alltså 3-4 dagar gym i veckan, resten motion, funkar väldigt bra för mig faktiskt. Nu gäller det bara att komma tillbaka till det när man blir frisk sen.


Har du ingen vilodag i veckan går det ut över ditt immunförsvar!
Member
Posts: 15,167
Joined: Apr 5 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Sep 2 2011 06:51am
Quote (ankiie @ 2 Sep 2011 13:33)
motivation :D

http://www.youtube.com/watch?v=Wjtu3tdvfrQ


jag tycker inte det är motivation att titta på mutanter som tränar

roligare med typ magnus samuelsson som är clean och skitstark
Go Back To Svenska Topic List
Prev1119120121122123820Next
Add Reply New Topic New Poll