Quote (Fil @ 2 Sep 2011 14:31)
våra bästa år är dessutom en riktig skitserie.
Jag var förkyld i en månad, var så jävla arg för jag tappade en massa kondition... Det är verkligen uppförsbacke att komma ikapp nu!
Ja den är så dålig att det inte är sant, men seriöst när jag ligger i soffan mitt på dagen en vardag och ser en riktig skitserie på tv tänker jag på typ (har ett exempel i min släkt för att göra mig mer kortfattad) nån 30årig arbetlös/sjukpensionerad som inte gör nåt annat än ser på
tv hela dagarna hemma själv på massa extremt dåliga serier :(((((( Det är en känsla jag får, känns extremt "värdelöst o leva"/Non-life. Just därför undviker jag det så mycket som möjligt. Jag är inte jätte mycket för att se tv ändå så.
Så blir mer att jag läser eller sitter vid datorn när jag är sjukt, när jag är vid datorn så pratar/spelar jag ju iaf med folk, känns bättre. Och annars städar man väl lite och är med familjen.
Men jag längtar redan tillbaka till träning och har inte ens varit sjuk i en vecka ännu. Jag hade precis fått upp ett bra tränings-tempo/schema med en kompis, han och jag körde på gym varannan dag och dem dagar vi inte var där motionerade jag ute.
Alltså 3-4 dagar gym i veckan, resten motion, funkar väldigt bra för mig faktiskt. Nu gäller det bara att komma tillbaka till det när man blir frisk sen.