Quote (glasgowrangers1690 @ 28 Feb 2014 12:14)
Dust2 är i alla fall en av de roligare banorna.
Hade varit värre om folk bara spelade Nuke eller Inferno.
Dust 2 är nog den sämsta "pro" mapen som finns.. Urk!
Tror förresten jag har hamnat på RUS only servers nu. 80% ryssar resten är typ p12 Svenssons + mig
