d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Några Som Spelar Cs;go?
Prev11112131415159Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,012.63
Trader: Trusted
Sep 15 2013 08:30pm
Quote (Makta @ 16 Sep 2013 04:29)
TY RistWaLL för att du svarade åt mig :lol:


np!
Member
Posts: 205,311
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Sep 21 2013 03:01pm
Säljer passes om folket ska ha - http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=68851514&f=226
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Nov 30 2013 05:48pm
Bump

3,49€ på Steam atm så jag köpte det precis :santa:
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Dec 3 2013 05:20am
jag brukade lira med några polare men har inte spelat det sen ladder reset :)
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Feb 28 2014 01:17am
Räddar tråden hehe
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Feb 28 2014 02:48am
Quote (Marcusd0 @ 21 Sep 2013 22:01)
Säljer passes om folket ska ha - http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=68851514&f=226


Scommer :angry:
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Feb 28 2014 05:04am
Kör lite casual för att fixa achievements.. Dust 2 > Random map > Dust 2 > Dust 2 > Random map > Dust 2 > Random map > Dust 2 > Dust 2 > Dust 2 > Dust 2.. Etc etc etc. Att folk orkar :angry:
Member
Posts: 6,580
Joined: Sep 29 2013
Gold: 150.00
Feb 28 2014 05:14am
Quote (Makta @ 28 Feb 2014 12:04)
Kör lite casual för att fixa achievements.. Dust 2 > Random map > Dust 2 > Dust 2 > Random map > Dust 2 > Random map > Dust 2 > Dust 2 > Dust 2 > Dust 2.. Etc etc etc. Att folk orkar :angry:


Dust2 är i alla fall en av de roligare banorna.
Hade varit värre om folk bara spelade Nuke eller Inferno.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Feb 28 2014 05:39am
Quote (glasgowrangers1690 @ 28 Feb 2014 12:14)
Dust2 är i alla fall en av de roligare banorna.
Hade varit värre om folk bara spelade Nuke eller Inferno.


Dust 2 är nog den sämsta "pro" mapen som finns.. Urk!

Tror förresten jag har hamnat på RUS only servers nu. 80% ryssar resten är typ p12 Svenssons + mig :angry:
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 28 2014 03:51pm
spelar just nu

degradeat till DMG :/
Go Back To Svenska Topic List
Prev11112131415159Next
Closed New Topic New Poll