d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Dreamhack Winter 2012
Prev1111213141536Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 205,322
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Oct 26 2012 03:31pm
Quote (snoramej @ 10 Oct 2012 20:30)
Sweet!

Jag kommer streama allt (förhoppningsvis uppe 24 timmar om dygnet.. Fixat 1080p stream och jag har webcam för att visa allt om någon vill titta. Kommer väl göra en tråd här när stream är uppe!


inb4 ban för snor all credZ
Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Oct 26 2012 03:39pm
Kungen o hans crew ska dit :ph34r: stalk
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 26 2012 03:42pm
Quote (Marcusd0 @ 26 Oct 2012 23:31)
inb4 ban för snor all credZ


watlol
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 28 2012 02:38pm
Quote (snoramej @ Oct 10 2012 08:30pm)
Sweet!

Jag kommer streama allt (förhoppningsvis uppe 24 timmar om dygnet.. Fixat 1080p stream och jag har webcam för att visa allt om någon vill titta. Kommer väl göra en tråd här när stream är uppe!


Kommer också streama DH haha
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 28 2012 03:09pm
Quote (Spetch @ 28 Oct 2012 22:38)
Kommer också streama DH haha


aight! tur att vi spelar olika spel då :)
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Oct 28 2012 03:11pm
Quote (Chefen @ 26 Oct 2012 13:20)
min polare har dragit sig ur (jobb och inget han kan inte avboka) :(

ska verkligen försöka ragga upp nån!


u got me bro
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 12 2012 10:43am
tagga nu bois, dags snart.
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Nov 12 2012 02:37pm
Quote (snoramej @ 12 Nov 2012 16:43)
tagga nu bois, dags snart.


Är väl ändå ett tag kvar :p 2 veckor
Member
Posts: 205,322
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Nov 12 2012 02:38pm
Quote (eviilution @ 12 Nov 2012 21:37)
Är  väl ändå ett tag kvar :p 2 veckor


10dagar ändå :o
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 12 2012 03:01pm
Vilka ska dit nu då?

Finns det någon jävel man hatar som ska dit så man kan visa vart fan skåpet ska stå? :lol:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1111213141536Next
Add Reply New Topic New Poll