d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Jag Har Avslöjat En Bluff
Prev1111213141521Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
May 23 2012 02:17pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ May 23 2012 09:14pm)
Jag avskyr ödmjukhet för det är ungefär samma sak som falskhet. Det flesta människor är svin men dem spelar änglar... Jag är ett svin och en djävul och döljer inget..


Nu är du dock helt ute och cyklar kompis :/
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 23 2012 02:17pm
Quote (snoramej @ 23 May 2012 22:16)
Vänta nu, va?

Also, du vet att det finns en edit-knapp va?



Det finns ALT + F4 också om man vill editera något här, går fortare.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 23 2012 02:18pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 23 May 2012 22:17)
Det finns ALT + F4 också om man vill editera något här, går fortare.


DO IT!!!
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 23 2012 02:18pm
Quote (Mikob @ 23 May 2012 22:17)
Nu är du dock helt ute och cyklar kompis :/



Nej det är dagens sanning, dock jag skrev jag "dem flesta" ... det finns undantag.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 23 2012 02:18pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 23 May 2012 21:17)
Det finns ALT + F4 också om man vill editera något här, går fortare.


Aa kör på det du, låter fett bra.
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 23 2012 02:19pm
Quote (Intenso8 @ 23 May 2012 22:18)
DO IT!!!



Do it? I already done it, 20 years ago :)
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 23 2012 02:19pm
Quote (snoramej @ 23 May 2012 22:18)
Aa kör på det du, låter fett bra.



Du menar aaaa visst liksom baaa ... ahh owned motha fukka!!!
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 23 2012 02:20pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 23 May 2012 21:19)
Du menar aaaa visst liksom baaa ... ahh owned motha fukka!!!


wat
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 23 2012 02:21pm
Quote (snoramej @ 23 May 2012 22:20)
wat



U Ger?????
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 23 2012 02:25pm
Quote (CoMpLiCaTeD @ 23 May 2012 21:21)
U Ger?????


Kanske.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1111213141521Next
Closed New Topic New Poll