Quote (ankiie @ 26 Oct 2011 20:00)
första riktiga rummet av alla som postat, ser ju normalt o snyggt ut iaf.
Quote (Svartermetalisk @ 26 Oct 2011 20:33)
Ser fan riktigt trevligt ut
Studentlägenheten, har inte så mycket grejer (obv) så blir rätt cleant.
Ser lite weird ut med laptopen vid den stationära men orkar inte sitta vid köksbordet och skriva på bärbara.
Tack hursomhelst!
