d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Posta Era Battlestations!
Prev111121314Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Oct 25 2011 03:44pm
Quote (PhearCIII @ 25 Oct 2011 23:43)
Dat mouse <3


dis

mx518 > rest
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 25 2011 04:52pm
Quote (Dreamfuel @ 25 Oct 2011 23:44)
dis

mx518 > rest


dat

var helt förstörd när jag gick och kollade i butiker och såg att den inte fanns längre.

brorsan fick efterföljaren istället.. men tydligen skulle de inte ha ändrat något väsentligt. Tur är väl det
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Oct 26 2011 12:47am
Blir lite småsur när jag sitter här i skolan och ser allas inköp osv till reset
<_<
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Oct 26 2011 03:08am


Min myshörna!
Member
Posts: 11,890
Joined: May 8 2006
Gold: 0.00
Oct 26 2011 09:51am
smek
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Oct 26 2011 12:00pm
Quote (Alphabetz @ Oct 26 2011 09:08am)
http://i40.tinypic.com/9s9o9w.jpg

Min myshörna!


första riktiga rummet av alla som postat, ser ju normalt o snyggt ut iaf.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 26 2011 12:33pm
Quote (Alphabetz @ Oct 26 2011 11:08am)
http://i40.tinypic.com/9s9o9w.jpg

Min myshörna!


Ser fan riktigt trevligt ut
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Oct 26 2011 01:09pm
Quote (ankiie @ 26 Oct 2011 20:00)
första riktiga rummet av alla som postat, ser ju normalt o snyggt ut iaf.


Quote (Svartermetalisk @ 26 Oct 2011 20:33)
Ser fan riktigt trevligt ut


Studentlägenheten, har inte så mycket grejer (obv) så blir rätt cleant.
Ser lite weird ut med laptopen vid den stationära men orkar inte sitta vid köksbordet och skriva på bärbara.

Tack hursomhelst! :wub:
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Oct 29 2011 07:06am
Inga fler battlestations?
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Oct 29 2011 07:10am
Quote (Alphabetz @ 29 Oct 2011 15:06)
Inga fler battlestations?


har ingen kabel till datorn för mobieln
Go Back To Svenska Topic List
Prev111121314Next
Add Reply New Topic New Poll