d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella World Of Warcraft Tråden
Prev1111213141526Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Oct 22 2011 06:21am
Quote (Simon @ 22 Oct 2011 11:05)
hähähä aldrig kört hc, aldrig orkat vara med i en bra guild och sådär. står inte ut med tanken att befinna sig framför datorn en viss tid varje dag, även om jag sitter här jävligt mycket så klarar jag inte av att ha bestämda tider.
anyway, i förrgår behövde guilden hjälp och frågade om jag vela komma och heala firelands, slutade med att vi tog ragnaros på andra försöket. jag har inte ens sett ragnaros tidigare, ingen aning om tacs osv. gick ju skitbra iaf, så nu är man lite sugen på att styra en seriös guild ändå!


asså, problemet är att även om det var bra att du tog ragnaros lätt så är det verkligen en riktigt stor skillnad på hc och normal ;P
gaaaaaaaaaaalet stoor
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 22 2011 06:24am
Quote (Tixon @ 22 Oct 2011 14:21)
asså, problemet är att även om det var bra att du tog ragnaros lätt så är det verkligen en riktigt stor skillnad på hc och normal ;P
gaaaaaaaaaaalet stoor


i know i know
det jag försökte säga var att jag vill börja raida heroic men pallar inte lägga ner tiden det tar :)
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Nov 14 2011 05:57pm
hc raggy nere
vilken lättnad :D
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 15 2011 01:01am
har ingen tid på mitt konto och har inte råd att fylla på... när kmr nästa patch? 4.3 va?
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Nov 15 2011 01:07am
Quote (Simon @ 15 Nov 2011 09:01)
har ingen tid på mitt konto och har inte råd att fylla på... när kmr nästa patch? 4.3 va?


nästa patch kommer väl om typ 2-4 veckor eller nå
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 26 2011 08:18am
fyllde på igår \o/

vilka wowar i swesub atm?
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Nov 26 2011 08:25am
Quote (Simon @ Nov 26 2011 03:18pm)
fyllde på igår \o/

vilka wowar i swesub atm?


Jag har spelet i ungefär en månad :)

still n00b
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 26 2011 08:32am
Quote (Teposen @ 26 Nov 2011 15:25)
Jag har spelet i ungefär en månad :)

still n00b


vilken realm? :D
lvl/klass?
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Nov 26 2011 08:45am
Quote (Simon @ Nov 26 2011 03:32pm)
vilken realm? :D
lvl/klass?


Frostmane :D

lvl 85 dk och 85 druid. Dom är väl dom enda värda och nämna :D
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Nov 27 2011 05:58am
Quote (Simon @ 26 Nov 2011 15:18)
fyllde på igår \o/

vilka wowar i swesub atm?


i do

chamber of aspects

huntard horde obviously
Go Back To Svenska Topic List
Prev1111213141526Next
Add Reply New Topic New Poll