Quote (Simon @ 22 Oct 2011 11:05)
hähähä aldrig kört hc, aldrig orkat vara med i en bra guild och sådär. står inte ut med tanken att befinna sig framför datorn en viss tid varje dag, även om jag sitter här jävligt mycket så klarar jag inte av att ha bestämda tider.
anyway, i förrgår behövde guilden hjälp och frågade om jag vela komma och heala firelands, slutade med att vi tog ragnaros på andra försöket. jag har inte ens sett ragnaros tidigare, ingen aning om tacs osv. gick ju skitbra iaf, så nu är man lite sugen på att styra en seriös guild ändå!
asså, problemet är att även om det var bra att du tog ragnaros lätt så är det verkligen en riktigt stor skillnad på hc och normal ;P
gaaaaaaaaaaalet stoor