☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Stjäärna.. > Gott Folk..
Prev
1
11
12
13
14
15
26
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 4614
Replies: 258
Track Topic
Vexen1337
Member
Posts: 14,932
Joined: Aug 13 2010
Gold
:
1,983.70
#121
Mar 13 2011 01:57pm
Quote (Mikob @ Mar 13 2011 09:56pm)
Läs hela hans text?
Och jag ska vara den första att vara lite snäll, du har fått lida nu.
Det går inte att skicka stjärnor.
MEN hur fick PhearCIII ... 2 extra stjärnor
?!?!?!?!?!
tack fan att du erkänner !
Teposen
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold
:
354.00
#122
Mar 13 2011 01:57pm
Son, im proud.
TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold
:
2,967.01
#123
Mar 13 2011 01:57pm
Ohh noes, visste faktiskt inte att alla skulle börja teama såhär direkt haha, gr8 jobb
Vexen1337
Member
Posts: 14,932
Joined: Aug 13 2010
Gold
:
1,983.70
#124
Mar 13 2011 01:58pm
Quote (Teposen @ Mar 13 2011 09:57pm)
Son, im proud.
Ta bort det där vid din signature - fucktard--- annars får du verkligen problem.
AsDrake
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold
:
1,398.07
#125
Mar 13 2011 01:58pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 13 Mar 2011 20:57)
Ohh noes, visste faktiskt inte att alla skulle börja teama såhär direkt haha, gr8 jobb
we strike again
TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold
:
2,967.01
#126
Mar 13 2011 01:58pm
Quote (Vexen1337 @ Mar 13 2011 07:58pm)
Ta bort det där vid din signature - fucktard--- annars får du verkligen problem.
Haha old but gold
Vexen1337
Member
Posts: 14,932
Joined: Aug 13 2010
Gold
:
1,983.70
#127
Mar 13 2011 01:58pm
Quote (AsDrake @ Mar 13 2011 09:58pm)
we strike again
Grattis grabbar :(( ,, att ni förstörde mitt hopp
... förlåt för att jag tog eran tid..
ha de bra
ska sluta ens försöka.
AsDrake
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold
:
1,398.07
#128
Mar 13 2011 01:58pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 13 Mar 2011 20:58)
Haha old but gold
indeed ^^
Orvar
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold
:
4,611.00
#129
Mar 13 2011 01:59pm
Quote (Vexen1337 @ Mar 13 2011 08:58pm)
Ta bort det där vid din signature - fucktard--- annars får du verkligen problem.
du förtjänar att vara där x)
Teposen
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold
:
354.00
#130
Mar 13 2011 01:59pm
Quote (Vexen1337 @ Mar 13 2011 08:58pm)
Ta bort det där vid din signature - fucktard--- annars får du verkligen problem.
hahahahah !
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
11
12
13
14
15
26
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact