d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Stjäärna.. > Gott Folk..
Prev1111213141526Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,932
Joined: Aug 13 2010
Gold: 1,983.70
Mar 13 2011 01:57pm
Quote (Mikob @ Mar 13 2011 09:56pm)
Läs hela hans text?
Och jag ska vara den första att vara lite snäll, du har fått lida nu.
Det går inte att skicka stjärnor.


MEN hur fick PhearCIII ... 2 extra stjärnor :O ?!?!?!?!?!

tack fan att du erkänner !
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Mar 13 2011 01:57pm
Son, im proud.
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Mar 13 2011 01:57pm
Ohh noes, visste faktiskt inte att alla skulle börja teama såhär direkt haha, gr8 jobb
Member
Posts: 14,932
Joined: Aug 13 2010
Gold: 1,983.70
Mar 13 2011 01:58pm
Quote (Teposen @ Mar 13 2011 09:57pm)
Son, im proud.


Ta bort det där vid din signature - fucktard--- annars får du verkligen problem.
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Mar 13 2011 01:58pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 13 Mar 2011 20:57)
Ohh noes, visste faktiskt inte att alla skulle börja teama såhär direkt haha, gr8 jobb


we strike again
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Mar 13 2011 01:58pm
Quote (Vexen1337 @ Mar 13 2011 07:58pm)
Ta bort det där vid din signature - fucktard--- annars får du verkligen problem.


Haha old but gold
Member
Posts: 14,932
Joined: Aug 13 2010
Gold: 1,983.70
Mar 13 2011 01:58pm
Quote (AsDrake @ Mar 13 2011 09:58pm)
we strike again


Grattis grabbar :(( ,, att ni förstörde mitt hopp :( ... förlåt för att jag tog eran tid..

ha de bra :( ska sluta ens försöka.
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Mar 13 2011 01:58pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 13 Mar 2011 20:58)
Haha old but gold


indeed ^^
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Mar 13 2011 01:59pm
Quote (Vexen1337 @ Mar 13 2011 08:58pm)
Ta bort det där vid din signature - fucktard--- annars får du verkligen problem.


:thumbsup:

du förtjänar att vara där x)
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Mar 13 2011 01:59pm
Quote (Vexen1337 @ Mar 13 2011 08:58pm)
Ta bort det där vid din signature - fucktard--- annars får du verkligen problem.


hahahahah !

Go Back To Svenska Topic List
Prev1111213141526Next
Add Reply New Topic New Poll