Quote (Kompie @ Jan 24 2011 09:15pm)
förlorade nyss ett tvåpar (ess kung) mot en jävla triss i 2or.
kul jul, då äre lika bra att man lägger ner känns det som
sånt suger :/
losade också allt idag

hade färg i ruter, 4an och damen på handen
3st ruter ute på bordet
va e risken att han har 2 ruter på handen och ett ska va kung lr ess?
....