d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hur Många är Troll?
Prev1111213141535Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Nov 3 2010 08:39am
Quote (snoramej @ Nov 3 2010 03:38pm)
Ojoj, nu jävlar! Synd är det om mig, för jag är fet och patetisk och extremt ful framför allt ;)


Du är snygg. Skulle ta dig anyday!
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Nov 3 2010 08:39am
Sweforumet har blivit fantastiskt tråkigt och otrevligt
Member
Posts: 32,923
Joined: Dec 22 2008
Gold: 2,208.00
Nov 3 2010 08:39am
Quote (Svartermetalisk @ Nov 3 2010 02:38pm)
Kvinnorna i 60-talets Amerika tycker Felicia är super-cool som lever av sin man.

Kvinnor i hela sverige år 2010 garvar ihjäl sig.


Felicia jobbar :)

ezed
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 3 2010 08:40am
Quote (Svartermetalisk @ 3 Nov 2010 16:38)
Kvinnorna i 60-talets Amerika tycker Felicia är super-cool som lever av sin man.

Kvinnor i hela sverige år 2010 garvar ihjäl sig.


Lol'd + saved

Quote (dallenthedude @ 3 Nov 2010 16:38)
hehe mm du klankar ner på mig då klankar jag ner på dig.

ez


Det är inte "way of the intrawebz" sorry.

Quote (ZippYz @ 3 Nov 2010 16:39)
Du är snygg. Skulle ta dig anyday!


:hug:

Quote (PhearCIII @ 3 Nov 2010 16:39)
Sweforumet har blivit fantastiskt tråkigt och otrevligt


Det var bättre förr :(

This post was edited by snoramej on Nov 3 2010 08:40am
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Nov 3 2010 08:40am
Quote (PhearCIII @ Nov 3 2010 02:39pm)
Sweforumet har blivit fantastiskt tråkigt och otrevligt


why
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Nov 3 2010 08:40am
Quote (Mabouse @ Nov 3 2010 04:40pm)
why


För att jag inte hänger här längre, thats why
Member
Posts: 32,923
Joined: Dec 22 2008
Gold: 2,208.00
Nov 3 2010 08:40am
Quote (snoramej @ Nov 3 2010 02:40pm)
Lol'd



Det är inte "way of the intrawebz" sorry.



:hug:



Det var bättre förr :(


vet inte vad det innebär för jag orkar inte läsa dina skitinlägg hela tiden.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 3 2010 08:42am
Quote (dallenthedude @ 3 Nov 2010 16:40)
vet inte vad det innebär för jag orkar inte läsa dina skitinlägg hela tiden.


som svar på din gamla post så har jag denna, som bevisar allas våran poäng:

Quote (dallenthedude @ 3 Nov 2010 16:32)
http://img706.imageshack.us/img706/1756/20100224259.jpg

http://i49.tinypic.com/59yqsi.jpg

i win, was ez ty




Tyvärr, you lose.
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,217.42
Nov 3 2010 08:43am
Quote (PhearCIII @ 3 Nov 2010 14:33)
Funderar på en suggestion..  Något i stil med "SHUT DOWN THE SWEDISH SUBFORUM"


Du som blev arg när jag fick svenska chatten stängd.. :unsure:



Quote (snoramej @ 3 Nov 2010 14:42)
som svar på din gamla post så har jag denna, som bevisar allas våran poäng:



http://i55.tinypic.com/vry2rk.jpg

Tyvärr, you lose.


:rofl: !

This post was edited by SCXiao on Nov 3 2010 08:43am
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Nov 3 2010 08:43am
Quote (SCXiao @ Nov 3 2010 04:43pm)
Du som blev arg när jag fick svenska chatten stängd.. :unsure:


Utan den. inget sweforum
Go Back To Svenska Topic List
Prev1111213141535Next
Closed New Topic New Poll