d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Xpd
Prev1111213141518Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Oct 13 2010 12:44pm
Quote (Makta @ 13 Oct 2010 18:34)
ankiee är liten sur och tvär!
Gormar och skriker och är litte sär.
Säger att Makta inte är bra!
För av Makta verbalt våltar honnom varje da!
Rim och trams jadu det är bara skit..
Ingen bra väg om man siktar på elit.

1 min skräp ftw b)


mer än så förtjänar han inte av din tid. B)
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 13 2010 12:46pm
Quote (ankiie @ 13 Oct 2010 20:30)
apor hör till djungeln, ta en banan o klia dig i arslet.


Ankiie är ett mongo
Som egentligen kommer ifrån Kongo
Han kan inte leka cool
För han har ju ingen pool
Fan till och med Johan
Är ju bättre än han vi kallar toan.

1 min skräp ftw B)

This post was edited by snoramej on Oct 13 2010 12:48pm
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 13 2010 12:51pm
Quote (SCXiao @ 13 Oct 2010 19:44)
mer än så förtjänar han inte av din tid. B)


Tänkte ge han 5min men en RL polare kom in och kan ju inte skriva "poesi" då b) + att tack vare det fick jag en brainfart och kom inte ihåg vad jag skulle skriva :angry:
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Oct 13 2010 02:16pm
Quote (Makta @ Oct 13 2010 06:51pm)
Tänkte ge han 5min men en RL polare kom in och kan ju inte skriva "poesi" då b) + att tack vare det fick jag en brainfart och kom inte ihåg vad jag skulle skriva :angry:


har gjort alla mina texter helt spontant. Skriver utan stopp det är ju inte svårt, sen om vi skulle rappa på det här ja lägg till ett beat o sen är det ju att fly landet för eran del. Ni blev ju oerhört berörda av all smutskastning, det märks ju.
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 13 2010 02:18pm
flame-war här eller ?

Imo så var spetch's dikt grym :LOL:
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 13 2010 02:24pm
Quote (ankiie @ 13 Oct 2010 21:16)
har gjort alla mina texter helt spontant. Skriver utan stopp det är ju inte svårt, sen om vi skulle rappa på det här ja lägg till ett beat o sen är det ju att fly landet för eran del. Ni blev ju oerhört berörda av all smutskastning, det märks ju.


Nog för att det var skit men att kalla det smutskastning går inte :lol:
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 13 2010 02:34pm
Quote (TB4g @ Oct 13 2010 10:18pm)
flame-war här eller ?

Imo så var spetch's dikt grym :LOL:


ty!


Personer som har rätt att skriva dikter i forumet;
  • SCXiao
  • XPD-Trader
  • Makta
  • Spetch

Personer som inte har rätt, och aldrig kommer dem att få rätt, att skriva dikter i forumet;
  • Ankiie
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 13 2010 03:52pm
Quote (Spetch @ 13 Oct 2010 21:34)
ty!


Personer som har rätt att skriva dikter i forumet;
  • SCXiao
  • XPD-Trader
  • Makta
  • Spetch

Personer som inte har rätt, och aldrig kommer dem att få rätt, att skriva dikter i forumet;
  • Ankiie


Slas > Ankiie
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 13 2010 03:59pm
Quote (Makta @ Oct 13 2010 11:52pm)
Slas > Ankiie


Slas har tillåtelse att skriva och yttra sig.
Han är helt off och man skrattar åt det.
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Oct 13 2010 04:16pm
Quote (Makta @ Oct 13 2010 09:52pm)
Slas > Ankiie


slashasen tar ju dig i skitan, du har ju lika stor hjärnkapacitet som han kan stava rätt till en barnbok.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1111213141518Next
Add Reply New Topic New Poll