ankiee är liten sur och tvär!
Gormar och skriker och är litte sär.
Säger att Makta inte är bra!
För av Makta verbalt våltar honnom varje da!
Rim och trams jadu det är bara skit..
Ingen bra väg om man siktar på elit.
1 min skräp ftw

mer än så förtjänar han inte av din tid.