Quote (Svartermetalisk @ 1 May 2011 21:41)
snacka om hjärtat i halsgropen... ligger nedbäddad i soffan och bärbra på bordet... hade sänkt ljudet på vlc och när jag klickade på den där låten höll ja fan på att skita ner mig (bokstavligen)
finner inga ord på hur jag ska beskriva känslan men nått med typ... väckarklockan en måndagmorgon,en tjatig kärring,vakna till ett brandlarm,hoppa från högsta trampolinen när man var en lite knatte
E/ tänkte sova nu men nu kan jag nog kolla på 2 avsnitt till
This post was edited by Chefen on May 1 2011 05:41pm