d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Spaz Avslöjad? > Serious Topic, No Joke.
Prev1111213141518Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Jun 8 2010 08:02am
Quote (Litttle_Brother @ 8 Jun 2010 16:01)
haha, jag kollade ej noga dock, men som sagt vad jag vet så är du ju inte alls gay och eftersom de verkade på riktigt först, just därför var det så intressant och veta hur de låg till :P

Men jo, fattade ganska snart sen att det ej var på riktigt, men du sa nåt om nå pms igår, var det på riktigt? Skulle vara roligt o dem isf :P Du skulle bara kunna censurera namnen


ja jag fick en hel del olika pms, mestadels hat, en del tröstare, och några grövre förfrågningar (bl.a. från en amerikan, xD)
har rensat inbox helt för trades tyvärr, inget jag hade lagt upp ändå haha
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jun 8 2010 08:05am
Quote (SpAz. @ 8 Jun 2010 16:02)
ja jag fick en hel del olika pms, mestadels hat, en del tröstare, och några grövre förfrågningar (bl.a. från en amerikan, xD)
har rensat inbox helt för trades tyvärr, inget jag hade lagt upp ändå haha


HAHAHAHA XDDDD
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Jun 8 2010 08:24am
För övrigt så är väl mer än 5% av alla lagda åt det homosexuella hållet?

Så om det finns någon mer gammal räv som har något på hjärtat är väl det här ett bra tillfälle
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 8 2010 09:50am
Quote (SpAz. @ 8 Jun 2010 16:02)
ja jag fick en hel del olika pms, mestadels hat, en del tröstare, och några grövre förfrågningar (bl.a. från en amerikan, xD)
har rensat inbox helt för trades tyvärr, inget jag hade lagt upp ändå haha


okokokokokokok :P
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Jun 8 2010 09:53am
det slutar inte heller, haha. börjar bli lite frustrerande nu. Lite svårt att förklara att jag trollade också. knasig situation atm xD
Member
Posts: 15,607
Joined: May 28 2007
Gold: 3,996.90
Jun 8 2010 09:54am
Var det inte spaz som hade en bild på sig när han vaknar upp brevid en annan kille, här i bildtråden?
Member
Posts: 30,141
Joined: Mar 15 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 8 2010 09:59am
Quote (SpAz. @ 8 Jun 2010 17:53)
det slutar inte heller, haha. börjar bli lite frustrerande nu. Lite svårt att förklara att jag trollade också. knasig situation atm xD


nu har du satt dig i en svår situation xd
Member
Posts: 4,309
Joined: May 7 2009
Gold: 7,730.75
Jun 8 2010 11:30am
Quote (GeForCe60 @ Jun 8 2010 03:54pm)
Var det inte spaz som hade en bild på sig när han vaknar upp brevid en annan kille, här i bildtråden?


tror de alltsåjävlar
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 710.63
Trader: Trusted
Jun 8 2010 11:32am
Quote (GeForCe60 @ 8 Jun 2010 17:54)
Var det inte spaz som hade en bild på sig när han vaknar upp brevid en annan kille, här i bildtråden?


jacob aka plumplum?? :O ^^ nej jag venne ^

Member
Posts: 30,141
Joined: Mar 15 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 8 2010 11:34am
Gå tillbaka till Svenska Trådlistan
3 Användare läser den här tråden (0 Gäster och 0 Anonyma användare): KoS-Scorpion, Dahlman1414, MobbadSlyna
tja kevin ;)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1111213141518Next
Closed New Topic New Poll