LoL-spelare i Svenska Forumet:EU SERVERN:
Litttle_Brother Ingamename: Tenoziw
Nickeee Ingamename: Nicke
Yllegarnet Ingamename: DefeQt
DoOmY Ingamename: Itzini
US SERVERN:
Hkan-swe Ingamename: Flax
Litttle_Brother Ingamename: Tenoziw (Inaktivt account dock)
Inte så lång just nu men vi hoppas den blir längre 
Alla ni som spelar LoL och inte är med på listan kan pm:a mig Litttle_Brother,
eller bara posta hära så sätter jag in dig i listan.
Helst aktiva spelare (som åtminstone spelar nån gång i veckan).Om ni vet fler som spelar eller om du själv spelar säg då ditt namn på LoL så lägger jag till dig i listan.Spelade nyss en match, jag var typ den ultimata tanken, skulle gissa på att jag hade det
bästa tank-gearet jag haft någonsin. Var extremt grym tank 
Ska "förklara" mitt gear här nedanför: (se tl;dr build längre ner)1 Jag började med skölden i början som ger 120hp, 8 armor, 8 health reg per 5 sec + 1 potion.
2 Sen skaffade jag boots, Boots of swiftness
3 Sen sunfire cape.
Sunfire cape är kung, blir mycket lättare att creepa + att du får mer 450 mer
liv och 45 mer armor.
4 Sen skaffade jag warmogs armor, otroligt bra tank item, en av de bästa i spelet imo.
Fick massa health + health reg + mer health och health reg ju mer jag dödade creeps.
5 Sen skaffade jag thornmail, dem hade bara 1 spell/ap, och alla andra hade vanliga dps skada
så denna var kung, 100 armor (insane mkt) + att den returnerar 30% av all vanlig skada (ej spell)
du får på dig och ger det till motståndarna som magic skada.
6 Sen skaffade jag Guardian Angel, gillar denna med, inget måste men den är skön.
Den ger 68 armor + 38 magic resist, sen de bästa om du dör så spawnar du upp igen
med 40% av din max health och mana, vilket blir rätt mycket om du är feting tank.
Fungerar varje 5 minut.
7 Sen den sista saken jag skaffar är Force of Nature, och säljer skölden man köpte i början.
Också rätt nice item, +76 magic resist, +40 health reg per 5 sec, +8% move speed vilket också är rätt nice.
Den unika passiva förmågan ger 0.35% reg per sec av ens max hp, vilket är nice, de ger mig ca 17 hp/sec om jag räknat rätt.
Vilket är om räknar enligt LoLs räkning: 87,5 hp reg/5 sec
Dock är denna armor bara bra imo om man har VÄLDIGt hög hp, typ 4000+
annars kan man köpa andra bra saker istället.
Självklart beror builden på vilka man möter och man spelar med.
tl;dr build:1 sköld + life pot
2 Boots
3 Sunfire cape
4 Warmogs armor
5 thornmail
6 Guardian Angel
7 Säljer början skölden, och köper Force of Nature.Resultat: Med denna build och en jävla massa creepande hade jag
totalt över 5000 hp, över 200 armor, över 100 magic armor/resist, över 100 hp reg/5 sec + mer reg utöver det.
Hade också mest creepkills i gamet om man räknar med skogscreeps