d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Kaffe Topicen :) > Epic
Prev1111213141521Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,636
Joined: Jun 1 2006
Gold: 16,092.00
Jan 7 2010 04:04pm
Quote (syndicateffs @ 29 Dec 2009 18:35)
Vilken är din favorit sort? :)
Hur ofta dricker du kaffe?


Löfbergs lila svart inc

e; brygg mellanrost

3-6 koppar om dagen

This post was edited by cypress_2k on Jan 7 2010 04:05pm
Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold: 13.37
Jan 7 2010 04:07pm
Moho, inte för att jag har jämfört sorter, men av ren vana köper jag Classic!
Och jag dricker alldeles för ofta.
Member
Posts: 8,616
Joined: Oct 18 2007
Gold: 3,215.00
Jan 7 2010 04:44pm
Dricker i princip allt snabbkaffe (E:Just nu ere nog red cup som gäller) ^^ Utan mjölk, utan socker - som man ska ;)

Dricker väll 1 - 2 koppar om dagen :)

This post was edited by Denilson on Jan 7 2010 04:45pm
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold: 2,033.00
Jan 8 2010 04:55pm
Quote (cypress_2k @ Jan 7 2010 10:04pm)
Löfbergs lila svart inc

e; brygg mellanrost

3-6 koppar om dagen


fakk ya Brunte D; me hate löfbergs lila :D
Member
Posts: 6,622
Joined: Oct 14 2008
Gold: 0.07
Jan 8 2010 05:14pm
Det blir väll någon gång på flyget eller när man vill passa in så tar man en latte ^^
Member
Posts: 8,616
Joined: Oct 18 2007
Gold: 3,215.00
Jan 9 2010 04:56am
Quote (chingah @ 9 Jan 2010 00:14)
Det blir väll någon gång på flyget eller när man vill passa in så tar man en latte ^^


Kaffe är för coola katter B)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jan 9 2010 04:58am
Quote (Denilson @ 9 Jan 2010 11:56)
Kaffe är för coola katter B)


Latte är för Ö-malmare och unga mödrar
Member
Posts: 30,141
Joined: Mar 15 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jan 9 2010 05:22am
Gevalia mellanrost ska det va.


Dags för en "köpp"
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold: 2,033.00
Jan 9 2010 05:32am
Quote (Svartermetalisk @ Jan 9 2010 10:58am)
Latte är för Ö-malmare och unga mödrar


this, vanligt svart kaffe > all
Member
Posts: 30,141
Joined: Mar 15 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jan 9 2010 05:39am
Quote (syndicateffs @ 9 Jan 2010 12:32)
this, vanligt svart kaffe > all


Indeed
Go Back To Svenska Topic List
Prev1111213141521Next
Add Reply New Topic New Poll