☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Kaffe Topicen :) > Epic
Prev
1
11
12
13
14
15
21
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 4329
Replies: 202
Track Topic
brunte
Member
Posts: 13,636
Joined: Jun 1 2006
Gold
:
16,092.00
#121
Jan 7 2010 04:04pm
Quote (syndicateffs @ 29 Dec 2009 18:35)
Vilken är din favorit sort?
Hur ofta dricker du kaffe?
Löfbergs lila svart inc
e; brygg mellanrost
3-6 koppar om dagen
This post was edited by cypress_2k on Jan 7 2010 04:05pm
tOFFELiKastrullen
Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold
:
13.37
#122
Jan 7 2010 04:07pm
Moho, inte för att jag har jämfört sorter, men av ren vana köper jag Classic!
Och jag dricker alldeles för ofta.
Denilson
Member
Posts: 8,616
Joined: Oct 18 2007
Gold
:
3,215.00
#123
Jan 7 2010 04:44pm
Dricker i princip allt snabbkaffe (
E:Just nu ere nog red cup som gäller
) ^^ Utan mjölk, utan socker - som man ska
Dricker väll 1 - 2 koppar om dagen
This post was edited by Denilson on Jan 7 2010 04:45pm
Syndi
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold
:
2,033.00
#124
Jan 8 2010 04:55pm
Quote (cypress_2k @ Jan 7 2010 10:04pm)
Löfbergs lila svart inc
e; brygg mellanrost
3-6 koppar om dagen
fakk ya Brunte D; me hate löfbergs lila
chingah
Member
Posts: 6,622
Joined: Oct 14 2008
Gold
:
0.07
#125
Jan 8 2010 05:14pm
Det blir väll någon gång på flyget eller när man vill passa in så tar man en latte ^^
Denilson
Member
Posts: 8,616
Joined: Oct 18 2007
Gold
:
3,215.00
#126
Jan 9 2010 04:56am
Quote (chingah @ 9 Jan 2010 00:14)
Det blir väll någon gång på flyget eller när man vill passa in så tar man en latte ^^
Kaffe är för coola katter
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#127
Jan 9 2010 04:58am
Quote (Denilson @ 9 Jan 2010 11:56)
Kaffe är för coola katter
Latte är för Ö-malmare och unga mödrar
KoS-Scorpion
Member
Posts: 30,141
Joined: Mar 15 2006
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#128
Jan 9 2010 05:22am
Gevalia mellanrost ska det va.
Dags för en "köpp"
Syndi
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold
:
2,033.00
#129
Jan 9 2010 05:32am
Quote (Svartermetalisk @ Jan 9 2010 10:58am)
Latte är för Ö-malmare och unga mödrar
this, vanligt svart kaffe > all
KoS-Scorpion
Member
Posts: 30,141
Joined: Mar 15 2006
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#130
Jan 9 2010 05:39am
Quote (syndicateffs @ 9 Jan 2010 12:32)
this, vanligt svart kaffe > all
Indeed
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
11
12
13
14
15
21
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact