d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Vad är De Mest Pinsamma Saken Ni Gjort/hänt? > Pinsamma Stunder --> Fett
Prev1111213141523Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Dec 28 2009 07:52am
Quote (pawa @ Nov 25 2009 05:47pm)
gick på ICA med tixon... jesus christ, det gör man inte om i första taget


i know u liked it ;)
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Dec 28 2009 07:55am
Quote (Tixon @ Dec 28 2009 02:52pm)
i know u liked it ;)


u came?
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Dec 28 2009 08:02am
Quote (Goss3N @ Dec 28 2009 01:55pm)
u came?


no he came ;D
Banned
Posts: 422
Joined: Jun 24 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Dec 28 2009 08:38am
hej hoppp
Member
Posts: 68
Joined: Dec 26 2009
Gold: 0.00
Dec 28 2009 11:30am
Sålde en mara30 till akara på fyllan :S
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Dec 28 2009 12:02pm
Quote (SpAz. @ 27 Dec 2009 20:35)
haha bara för att jag är på så gott humör ska jag dela med mig av en fin grej som fortfarande sitter kvar som om det vore igår i mitt minne :)
var väl 5-6 år sedan.

jag satt på toaletten i vår gamla villa, fanns inget lås på den (fråga inte varför). Klämde en finne medans jag var på muggen. inget konstigt med det? problemet var att den satt på PUNGEN. fick liksom hålla upp dasen för att nå den, mycket obekvämt. Medans jag klämmer som bäst så öppnas toalettdörren av min morsa. Hon skriker såklart och jag gormar något tillbaka och slår igen dörren...
Efteråt kände jag mig tvungen att säga att jag "absolut inte gjorde något snusk, utan klämde en finne". sant men vafan det trodde säkert inte hon på. även om hon trodde mig var det ju fortfarande extremt pinsamt.

mådde dåligt i ett par dagar hahahaha


Hahahah! Win! :D

Den var fin!
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Dec 28 2009 12:05pm
denna vinter: gick från matsalen med några kompisar, så ser vi ''de coola'' 8orna som står vid våran fritidsgård(~40mbort)börjar kasta snöboll mot oss xd
vi börjar juh såklart kasta tebax :) och precis innan vi bestämmer oss för att skita i det,
drar jag iväg en sista snöboll och träffar såklart precis en lärare som gick förbi o.O
jag tänkte: ah fan han såg mig inte så jag gick vidare, sen ropar min kompis akta så jag vänder mig om och får en snöboll i ansiktet xD
då har juh läraren tagit upp en snöboll och kastat. WTF? tänkte jag ofta en lärare kastar iof va han lite yngre men WTF? och träffar mig XD
alla på skolgårn såg det och börja garva, det va ganska många xd så jag har fått höra det ett tag nu :d tbh blev jag ägd av en lärare:(
men lite småkul va det och jag skämdes XD

This post was edited by HaLLuXX on Dec 28 2009 12:07pm
Member
Posts: 7,849
Joined: Jun 1 2007
Gold: 0.00
Dec 28 2009 12:13pm
Jag garvade åt första texten.. Och iof många fler..

Jag vet att ni retar er på språkpoliser.. Men när ni skriver ungefär såhär:

"Oh ja bara WTF =!=! HAHAH Liksom TYP brorsan duvet hahah :D:D:D ^^ Oh ja bara va änna gangstah du vet, rappa o shit alltså helt galet xDDDDDD"

Sen skiter jag väl visserligen i det, men det är oerhört komiskt i mina ögon.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Mar 22 2010 12:06am
bra-tråd-upp
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Mar 22 2010 01:53am
Innan jag var tillsammans med min nuvarnade underbara flickvän var jag på en hemmafest Anno 2005.

Hade druckit mycket och pungen var stor som en ICA-kasse, dvs med andra ord dags att tömma.

Hittade ett villigt fruntimmer och vi begav oss ner i källaren för lite älskog.

Strulade upp henne mot tvättmaskinen i tvättrummet och verkligen kände att "nej nu måste vi förfan köra". Så vi började ta av oss.

Varför vet jag inte men dom hade en bastu och där skulle vi såklart vara.. Med byxorna halvt nerdragna snubblar jag och skallar bastuaggregatet.

Jag vaknar upp dagen efter med en bula size bowlingklot och halvskevt minne.

Den här bravaden uppskattas fortfarande bland polare : )
Go Back To Svenska Topic List
Prev1111213141523Next
Add Reply New Topic New Poll