denna vinter: gick från matsalen med några kompisar, så ser vi ''de coola'' 8orna som står vid våran fritidsgård(~40mbort)börjar kasta snöboll mot oss xd
vi börjar juh såklart kasta tebax

och precis innan vi bestämmer oss för att skita i det,
drar jag iväg en sista snöboll och träffar såklart precis en lärare som gick förbi o.O
jag tänkte: ah fan han såg mig inte så jag gick vidare, sen ropar min kompis akta så jag vänder mig om och får en snöboll i ansiktet xD
då har juh läraren tagit upp en snöboll och kastat. WTF? tänkte jag ofta en lärare kastar iof va han lite yngre men WTF? och träffar mig XD
alla på skolgårn såg det och börja garva, det va ganska många xd så jag har fått höra det ett tag nu

tbh blev jag ägd av en lärare:(
men lite småkul va det och jag skämdes XD
This post was edited by HaLLuXX on Dec 28 2009 12:07pm