d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Svenska Skämt Topicen > Kom Hit Med Dina Bästa Historier!
Prev11112131415231Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 2,069.00
Feb 5 2009 05:02pm
Skämt Topicen!

Innehåll: Kom gärna med ett skämt själv, de kan vara nåt du kommit på själv, eller bara hört från någon eller som du fått från nån sida.
De kan även vara en rolig bild, en rolig/klurig gåta eller till exempel en Youtube video. Med mera. Var gärna kreativ biggrin.gif

Då kör vi på med yttligare ett skämt smile.gif

En av dom amerikanska soldaterna som är stationerade i Irak fick ett brev från sin flickvän hemma i staterna.
Flickvännen skrev:

Kära Bill,
Jag är ledsen, men jag kan inte fortsätta vårt förhållande. Avståndet mellan oss är för stort, och det känns som kärleken börjat svalna. Dessutom måste jag erkänna att jag varit otrogen mot dig två gånger sedan du for så det är lika bra att det är slut. Vill du vara snäll och skicka tillbaka fotot jag gav dig..
Ha en bra dag,
Hillary

Soldaten, som blev rätt så tagen av brevet, gick runt bland sina kamrater. Han samlade in alla bilder han kunde få tag på, av flickvänner, systrar, kusiner, fastrar, mostrar, etc. Alla dom bilderna la han tillsammans med fotot på Hillary i ett kuvert. Tillsammans blev det 49 bilder. Han skrev ett kort meddelande:

Kära Hillary
Jag är ledsen, men jag har glömt vem du är. Var snäll och plocka ut din bild och skicka tillbaka resten.
Ha en bra dag,
Bill

haha klockren tongue.gif
Member
Gold: 1.97
Warn: 40%
Feb 6 2009 01:40am
jak har kuk

T/C
Member
Gold: 2.95
Feb 6 2009 07:55am
Quote (Litttle_Brother @ Thu, Feb 5 2009, 11:02pm)
Skämt Topicen!

Innehåll: Kom gärna med ett skämt själv, de kan vara nåt du kommit på själv, eller bara hört från någon eller som du fått från nån sida.
De kan även vara en rolig bild, en rolig/klurig gåta eller till exempel en Youtube video. Med mera. Var gärna kreativ biggrin.gif

En av dom amerikanska soldaterna som är stationerade i Irak fick ett brev från sin flickvän hemma i staterna.
Flickvännen skrev:

Kära Bill,
Jag är ledsen, men jag kan inte fortsätta vårt förhållande. Avståndet mellan oss är för stort, och det känns som kärleken börjat svalna. Dessutom måste jag erkänna att jag varit otrogen mot dig två gånger sedan du for så det är lika bra att det är slut. Vill du vara snäll och skicka tillbaka fotot jag gav dig..
Ha en bra dag,
Hillary

Soldaten, som blev rätt så tagen av brevet, gick runt bland sina kamrater. Han samlade in alla bilder han kunde få tag på, av flickvänner, systrar, kusiner, fastrar, mostrar, etc. Alla dom bilderna la han tillsammans med fotot på Hillary i ett kuvert. Tillsammans blev det 49 bilder. Han skrev ett kort meddelande:

Kära Hillary
Jag är ledsen, men jag har glömt vem du är. Var snäll och plocka ut din bild och skicka tillbaka resten.
Ha en bra dag,
Bill

haha klockren tongue.gif

haha den va fan bra ;D
Member
Gold: 1,575.00
Feb 6 2009 03:55pm
Quote (Litttle_Brother @ Thu, Feb 5 2009, 11:02pm)
Skämt Topicen!

Flickvännen skrev:

Kära Bill,
Ha en bra dag,
Hillary

Kära Hillary
Ha en bra dag,
Bill

haha klockren tongue.gif

HAHA SKÖN! XD
Member
Feb 14 2009 09:05pm
Okej några dagar sen denna topic var aktiv nu men då fortsätter vi

Denna kanske inte är så "vitsig" men den är ganska rolig i slutet imo

En man och hans fru äter en finare middag på stans fashionablaste restaurang.
De har just börjat med varmrätten när en bedövande vacker ung kvinna kommer fram till deras bord.

Hon böjer sig ned och ger maken en kyss mitt på munnen. Hon säger något om att de kan ses senare och går sin väg. Frun stirrar förvirrat på maken och frågar:
- Vem f-n var det där??
- Det är min älskarinna.
- Nääh... det här var det värsta, skriker frun.
- Nu har jag fått nog! Jag vill ha skilsmässa!

Mannen tittat lugnt på sin fru och säger:
- Det kan jag i och för sig förstå, säger han och fortsätter:
- Men kom ihåg att då blir det inga fler shoppingturer till Paris och inga fler långsemestrar på Barbados. Inte blir det några fler weekendturer med segelbåten och ingen BMW i garaget. Det är du som väljer!

Precis när han sagt detta kommer en gemensam bekant in i restaurangen. Han är i sällskap med en underbart vacker ung brunett.
- Vem är det Roger har med sig? frågar frun.
- Det är hans älskarinna.
- Våran är sötare! säger frun bestämt.
Member
Gold: 7,051.99
Feb 15 2009 06:33am
vad är de för skillnad på en pizza o en jude?

- pizzan skriker inte i ugnen

en turk , kurd o pakistan åker i en bil vem kör den?

- polisen

hur många indianer får plats i ett träd

- hela stammen
Member
Gold: 0.00
Feb 15 2009 07:36am
En liten flicka var i skogen med sina föräldrar

plötsligt halkade dom och slog ihjäl sig

flickan blev helt hysterisk och sprang hemåt

då mötte hon en man i skogen som frågade vad som hänt

hon berättade, varpå mannen sade: " det är inte din dag idag" och drog ner gylfen....

hehe
Member
Gold: 79.87
Feb 15 2009 10:08am
Det var en gång en svensk en ryss och en amerikanare på en pub och skulle ta sig en jävel,

då kom en person som liknade jesus.

Ryssen - Jävlar va ont i ryggen jag har kan du fixa de ?

så var ryssen botad.

Amerikanaren - jag har så jävla ont i tån kan du fixa de ?

så var amerikanaren också botad.

då var det svenskens tur,

- Rör mig inte för helvete jag är sjukskriven.

Är iaf en av mina favoriter. Enjoy bier.gif

This post was edited by MaCZoR on Feb 15 2009 10:10am
Member
Feb 16 2009 10:24am
Quote (Pallokala @ Fri, 6 Feb 2009, 08:40)
jak har kuk

T/C

Finne såklart, vad konstigt...

Quote (Ekaan @ Sun, 15 Feb 2009, 13:33)
vad är de för skillnad på en pizza o en jude?

- pizzan skriker inte i ugnen

en turk , kurd o pakistan åker i en bil vem kör den?

- polisen

hur många indianer får plats i ett träd

- hela stammen

lol biggrin.gif

Quote (xpd-trader @ Sun, 15 Feb 2009, 14:36)
En liten flicka var i skogen med sina föräldrar

plötsligt halkade dom och slog ihjäl sig

flickan blev helt hysterisk och sprang hemåt

då mötte hon en man i skogen som frågade vad som hänt

hon berättade, varpå mannen sade: " det är inte din dag idag" och drog ner gylfen....

hehe

inte direkt vitsig men ^^ typ pedofilhistoria, lol ohmy.gif

Quote (MaCZoR @ Sun, 15 Feb 2009, 17:08)
Det var en gång en svensk en ryss och en amerikanare på en pub och skulle ta sig en jävel,

då kom en person som liknade jesus.

Ryssen - Jävlar va ont i ryggen jag har kan du fixa de ?

så var ryssen botad.

Amerikanaren - jag har så jävla ont i tån kan du fixa de ?

så var amerikanaren också botad.

då var det svenskens tur,

- Rör mig inte för helvete jag är sjukskriven.

Är iaf en av mina favoriter. Enjoy bier.gif

lol, har hört den förr tongue.gif

Åsså kör vi en till tongue.gif

En bonde stoppades av polisen för fortkörning.

Polisen började hålla föreläsning om hur oansvarigt det är att köra för fort och gjorde allt för att få bonden att känna sig så osäker som möjligt.

Medan polisen stod och skrev böteslappen hade han ett gäng störande flugor som flög runt hans huvud.
- Problem med flugor, sa bonden.

Polisen stannade upp med skrivandet och svarade irriterat:
- Ja, uppenbarligen.
- Jag vet hur det är, det är samma sak på gården. I synnerhet i ladugården, sa bonden.
- Jaha, sa polisen och återgick till att skriva böteslappen.

Efter en minut fick han sig dock en tankeställare och sa:
- Vänta nu, försöker du påstå att jag är en ko!
- Absolut inte, konstapeln, utbrast bonden. Jag har alldeles för stor respekt för lagens väktare för att ens komma på tanken att kalla er för en ko.
- Hmmm, det låter bra, sa polisen och återgick till skrivandet.

Efter en lång paus sa bonden:
- Men nog är det svårt att lura de där flugorna...
Member
Feb 25 2009 10:48am
Vi uppar här då med en kort liten lollig vits

- Får man ta med min lilla tax på flyget? Han är en så trevlig liten figur.
- Tyvärr det är tax-free.
Go Back To Svenska Topic List
Prev11112131415231Next
Add Reply New Topic New Poll