d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev11181191201211225001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Sep 17 2011 07:10pm
Quote (SCXiao @ 18 Sep 2011 02:39)
Oh no you don't!


Eller?
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,373.92
Sep 17 2011 07:14pm
Quote (Giraff @ 18 Sep 2011 03:10)
Eller?


Last Seen: 27 minutes ago
Last Post: 38 minutes ago


:ph34r:
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Sep 17 2011 07:42pm
Quote (SCXiao @ 18 Sep 2011 03:14)
Last Seen: 27 minutes ago
Last Post: 38 minutes ago


:ph34r:


Du kan vara last seen.
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,373.92
Sep 17 2011 07:54pm
Mental uppvärmning med kaffe och baalruns mitt i natten, shit's about to go down!
Member
Posts: 1,324
Joined: Aug 30 2011
Gold: 164.54
Sep 17 2011 08:24pm
Quote (SCXiao @ Sep 18 2011 03:54am)
Mental uppvärmning med kaffe och baalruns mitt i natten, shit's about to go down!


Vad är det för någon skit som ska gå ner?
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,373.92
Sep 17 2011 08:30pm
Quote (Eeemil @ 18 Sep 2011 04:24)
Vad är det för någon skit som ska gå ner?


Baal såklart! B)
Member
Posts: 1,324
Joined: Aug 30 2011
Gold: 164.54
Sep 17 2011 08:45pm
Quote (SCXiao @ Sep 18 2011 04:30am)
Baal såklart! B)


Lul, fysatiken vad tråkigt. ^^ Själv gick man upp för ett par timmar sen, skön dygnsrytm. Börjar få ordning på skiten äntligen.
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,373.92
Sep 17 2011 08:54pm
Quote (Eeemil @ 18 Sep 2011 04:45)
Lul, fysatiken vad tråkigt. ^^ Själv gick man upp för ett par timmar sen, skön dygnsrytm. Börjar få ordning på skiten äntligen.


Hah, igår sov jag från ~6 på morgonen till ~14 på eftermiddagen, plus två timmar igårkväll. Jag som har svåra sömnproblem i vanliga fall har inte en chans att somna inatt :P
Member
Posts: 1,324
Joined: Aug 30 2011
Gold: 164.54
Sep 17 2011 08:55pm
Quote (SCXiao @ Sep 18 2011 04:54am)
Hah, igår sov jag från ~6 på morgonen till ~14 på eftermiddagen, plus två timmar igårkväll. Jag som har svåra sömnproblem i vanliga fall har inte en chans att somna inatt :P


Haha! Jag har också jävliga problem med att somna(inte med att sova, det gör jag utmärkt), kan i princip aldrig gå och lägga mig om det inte rinner ur mina blodsprängda ögon. Dags att införskaffa sig någon slags sömnmedicin snart känner jag. :p

Tips på vad man kan fördriva tiden med tills polarna vaknar förresten? Utöver Diablo, det är jag inte så sugen på atm.

Får bli ett avsnitt Breaking News..

This post was edited by Eeemil on Sep 17 2011 08:59pm
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,373.92
Sep 17 2011 09:04pm
Quote (Eeemil @ 18 Sep 2011 04:55)
Haha! Jag har också jävliga problem med att somna(inte med att sova, det gör jag utmärkt), kan i princip aldrig gå och lägga mig om det inte rinner ur mina blodsprängda ögon. Dags att införskaffa sig någon slags sömnmedicin snart känner jag. :p

Tips på vad man kan fördriva tiden med tills polarna vaknar förresten? Utöver Diablo, det är jag inte så sugen på atm.

Får bli ett avsnitt Breaking News..


Jag har svårt att somna, vaknar ofta och sover allmänt oroligt. Har provat någon medicin men blev sjuk av den. :cry:

http://www.addictinggames.com/arcade-games/theworldshardestgame.jsp <-- Det där har jag spenderat många sömnlösa frustrerande nätter på :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev11181191201211225001Next
Closed New Topic New Poll