Quote (SCXiao @ Sep 18 2011 04:54am)
Hah, igår sov jag från ~6 på morgonen till ~14 på eftermiddagen, plus två timmar igårkväll. Jag som har svåra sömnproblem i vanliga fall har inte en chans att somna inatt

Haha! Jag har också jävliga problem med att somna(inte med att sova, det gör jag utmärkt), kan i princip aldrig gå och lägga mig om det inte rinner ur mina blodsprängda ögon. Dags att införskaffa sig någon slags sömnmedicin snart känner jag.

Tips på vad man kan fördriva tiden med tills polarna vaknar förresten? Utöver Diablo, det är jag inte så sugen på atm.
Får bli ett avsnitt Breaking News..
This post was edited by Eeemil on Sep 17 2011 08:59pm