d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1118119120121122404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Jun 9 2011 05:20am
Quote (ZippYz @ Jun 9 2011 11:14am)
he was j/k, c wat i did thar? :rolleyes:


Haha :P

Ring 10 fcr 13 dex 38 life 17 mana typ double res light / fire, mer värt än 50 fg eller?!

edit, var typ 20+ light res och 12+ fire res

This post was edited by SyB_BaM on Jun 9 2011 05:22am
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Jun 9 2011 09:31am
Iso svar rätt snabbt nu ^^

Är det värt att sälja denna för 300 fg, eller är den värd mer?

EUSCL

Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Jun 9 2011 09:35am
Quote (SyB_BaM @ Jun 9 2011 05:31pm)
Iso svar rätt snabbt nu ^^

Är det värt att sälja denna för 300 fg, eller är den värd mer?

EUSCL

http://i52.tinypic.com/20zr7o5.png


Jag skulle sälja den för 300.
Member
Posts: 7,676
Joined: Aug 5 2008
Gold: 8,648.93
Jun 9 2011 06:09pm
Quote (ZippYz @ Jun 9 2011 03:35pm)
Jag skulle sälja den för 300.


Warn 90 % oj
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Jun 9 2011 06:33pm
Quote (SyB_BaM @ Jun 9 2011 03:31pm)
Iso svar rätt snabbt nu ^^

Är det värt att sälja denna för 300 fg, eller är den värd mer?

EUSCL

http://i52.tinypic.com/20zr7o5.png


skulle köpt den för 300 :>
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,352.17
Jun 11 2011 07:28am
Det har börjat strömma in newfags så den här tråden behöver en bump
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Jun 11 2011 07:53am
Quote (SCXiao @ Jun 11 2011 03:28pm)
Det har börjat strömma in newfags så den här tråden behöver en bump


Ska vi slå dem.... in the bigen?
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,352.17
Jun 11 2011 08:11am
Quote (ZippYz @ 11 Jun 2011 15:53)
Ska vi slå dem.... in the bigen?


fatt no :(
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Jun 11 2011 08:11am
Quote (SCXiao @ Jun 11 2011 04:11pm)
fatt no :(


:rofl:
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Jun 11 2011 11:11am
Första gången man hittat Tyrael's i sitt liv, nu är frågan, vad fan är en sådan värd?

Kan väl inte vara så mycket, då inte ens jag finner någon build eller användning utav en sådan armor, lol!

EUSCL

Go Back To Svenska Topic List
Prev1118119120121122404Next
Add Reply New Topic New Poll