☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> == League Of Legends ==
Prev
1
118
119
120
121
122
1131
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 225893
Replies: 11306
Track Topic
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#1191
Jan 26 2011 07:15am
Quote (Ez4Real @ 26 Jan 2011 12:25)
http://www.own3d.tv/live/16646
har ni tråkigt och vill se 1 noob streama så kan ni titta där .
fy fan den snubben skulle jag inte bråka med..
droger funkar till mycke tydligen
Nej juste, jiddra ej!
Ez4Real
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold
:
0.00
#1192
Jan 26 2011 02:01pm
wow bara jag som laggar ?
Marcusd0
Member
Posts: 205,340
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,641.97
#1193
Jan 26 2011 02:02pm
Quote (Ez4Real @ 26 Jan 2011 21:01)
wow bara jag som laggar ?
Japp
hade 10/3/10 med taric, hade haft 10/2/10 annars
Gaben
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold
:
14,002.78
#1194
Jan 26 2011 02:18pm
Quote (Marcusd0 @ Jan 26 2011 09:02pm)
Japp
hade 10/3/10 med taric, hade haft 10/2/10 annars
Stor skilnad? :pppppppppppp
Ez4Real
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold
:
0.00
#1195
Jan 26 2011 02:47pm
Quote (eWaste @ 26 Jan 2011 21:18)
Stor skilnad? :pppppppppppp
ja för att om han hade fått 10kkills efter att han hade dött 2 gånger så hade det varit 1k och det hade gjort så att te.x panth eller ashe eller ngn annan carry kan vända
Marcusd0
Member
Posts: 205,340
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,641.97
#1196
Jan 26 2011 02:52pm
Köpte renekton nu
Ska lira han inom tror jag
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#1197
Jan 26 2011 02:56pm
Quote (Marcusd0 @ 26 Jan 2011 21:52)
Köpte renekton nu
Ska lira han inom tror jag
jag e med
LinkToMyProfile
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold
:
0.01
#1198
Jan 26 2011 04:16pm
Quote (Marcusd0 @ Jan 26 2011 08:02pm)
Japp
hade 10/3/10 med taric, hade haft 10/2/10 annars
va i game med en som fick typ 25/5/xx jag fattade inget alls ^^ haar aldrig sett taric som en spelbar gubbe ens.
031
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold
:
638.70
#1199
Jan 26 2011 04:51pm
Quote (LinkToMyProfile @ Jan 26 2011 11:16pm)
va i game med en som fick typ 25/5/xx jag fattade inget alls ^^ haar aldrig sett taric som en spelbar gubbe ens.
han e op
swewik
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold
:
413.65
#1200
Jan 26 2011 05:08pm
Quote (Undousuru @ Jan 26 2011 10:51pm)
han e op
dom flesta gubbarna är op...
Kom på en sak man borde testa ba för skojskull
köra 5st trap gubbar xD
typ shaco,jack in box..
teemo svamparna
nidale björnsaxN
catilyn också björnsax^^
heimerdinger 2x torn?
kan funka? xD
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
118
119
120
121
122
1131
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact