d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11181191201211221131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jan 26 2011 07:15am
Quote (Ez4Real @ 26 Jan 2011 12:25)
http://www.own3d.tv/live/16646

har ni tråkigt och vill se 1 noob streama så kan ni titta där .





fy fan den snubben skulle jag inte bråka med..
droger funkar till mycke tydligen


Nej juste, jiddra ej!
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Jan 26 2011 02:01pm
wow bara jag som laggar ?
Member
Posts: 205,340
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jan 26 2011 02:02pm
Quote (Ez4Real @ 26 Jan 2011 21:01)
wow bara jag som laggar ?


Japp :(

hade 10/3/10 med taric, hade haft 10/2/10 annars :mad:
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 26 2011 02:18pm
Quote (Marcusd0 @ Jan 26 2011 09:02pm)
Japp :(

hade 10/3/10 med taric, hade haft 10/2/10 annars :mad:


Stor skilnad? :pppppppppppp
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Jan 26 2011 02:47pm
Quote (eWaste @ 26 Jan 2011 21:18)
Stor skilnad? :pppppppppppp


ja för att om han hade fått 10kkills efter att han hade dött 2 gånger så hade det varit 1k och det hade gjort så att te.x panth eller ashe eller ngn annan carry kan vända :)
Member
Posts: 205,340
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jan 26 2011 02:52pm
Köpte renekton nu :D

Ska lira han inom tror jag :)
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jan 26 2011 02:56pm
Quote (Marcusd0 @ 26 Jan 2011 21:52)
Köpte renekton nu :D

Ska lira han inom tror jag :)


jag e med <3
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Jan 26 2011 04:16pm
Quote (Marcusd0 @ Jan 26 2011 08:02pm)
Japp :(

hade 10/3/10 med taric, hade haft 10/2/10 annars :mad:


va i game med en som fick typ 25/5/xx jag fattade inget alls ^^ haar aldrig sett taric som en spelbar gubbe ens.
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Jan 26 2011 04:51pm
Quote (LinkToMyProfile @ Jan 26 2011 11:16pm)
va i game med en som fick typ 25/5/xx jag fattade inget alls ^^ haar aldrig sett taric som en spelbar gubbe ens.


han e op
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Jan 26 2011 05:08pm
Quote (Undousuru @ Jan 26 2011 10:51pm)
han e op


dom flesta gubbarna är op...

Kom på en sak man borde testa ba för skojskull :p

köra 5st trap gubbar xD
typ shaco,jack in box..
teemo svamparna
nidale björnsaxN
catilyn också björnsax^^
heimerdinger 2x torn?

kan funka? xD
Go Back To Svenska Topic List
Prev11181191201211221131Next
Add Reply New Topic New Poll