d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1118119120121122820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Sep 1 2011 12:13pm
Quote (PlaaD @ Sep 1 2011 06:11pm)
Ah lika bra att köpa det då, samma mängd i stort sätt, är väl bara att det är snäppet sämre kvalitet på det, man får ju 2x mer för samma pris med på detta.


Ah, visst är det väl så.

Men som sagt, får det dubbla liksom, så tycker det är mer värt.

Tror inte du ser en sådan stor ''skillnad'' precis, av att ta Whey Gold Standard.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 1 2011 12:20pm
Jag funderar på matrix proteinpulver, folk påstår att det till och med är drömskt gott att blanda med vatten.
Skulle spara mig lite besvär på arbetet!

http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/protein/matrix-23-kg
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Sep 1 2011 12:30pm
Quote (PlaaD @ Sep 1 2011 01:13pm)
Kick boxing är nice med, BJJ är lite gay ja, men med morgonrocken(GI) på blir det ju mysigt?

Discogym idag(bröst&biceps) kan nog vara det tråkigaste passet på veckan


Joo kickboxning funkar ju det med men längre clinch + knän och armbågar = win.. Tråkigt att behöva hålla inne tex armbågen om man skulle få ett fint läge..
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Sep 1 2011 12:32pm
Quote (Fil @ Sep 1 2011 06:20pm)
Jag funderar på matrix proteinpulver, folk påstår att det till och med är drömskt gott att blanda med vatten.
Skulle spara mig lite besvär på arbetet!

http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/protein/matrix-23-kg


Whey-80 > all :O

Sen angående smaken, så fattar jag fan inte varför folk gnäller så jävligt över smaken, man dricker ju inte det för att man ska ha något gott att dricka precis!

Smakerna på proteinpulver med vatten för mig har alltid varit gott, vette fan varför vissa individer gnäller så jävligt!

RAGE
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 1 2011 01:41pm
Quote (SyB_BaM @ 1 Sep 2011 20:32)
Whey-80 > all :O

Sen angående smaken, så fattar jag fan inte varför folk gnäller så jävligt över smaken, man dricker ju inte det för att man ska ha något gott att dricka precis!

Smakerna på proteinpulver med vatten för mig har alltid varit gott, vette fan varför vissa individer gnäller så jävligt!

RAGE


Samma attityd som

"Man SKA äta keso/kvarg"

Jag tycker det är galet äckligt med whey-80 och vatten, med mjölk är det helt ok dock..
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Sep 1 2011 01:43pm
Quote (SyB_BaM @ Sep 1 2011 06:32pm)
Whey-80 > all :O

Sen angående smaken, så fattar jag fan inte varför folk gnäller så jävligt över smaken, man dricker ju inte det för att man ska ha något gott att dricka precis!

Smakerna på proteinpulver med vatten för mig har alltid varit gott, vette fan varför vissa individer gnäller så jävligt!

RAGE


Nej man dricker de inte för att de är gott. men man vill inte spy upp det direkt heller ^^...
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 1 2011 01:44pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 1 Sep 2011 21:43)
Nej man dricker de inte för att de är gott. men man vill inte spy upp det direkt heller ^^...


Har man pengar kan man köpa schtekar-pulver = gott
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Sep 1 2011 01:46pm
chokladvassle smakar faktiskt riktigt gott efter att ha testat på några av de andra. speciellt god är den i en shake tillsammans o'boy + banan + annat smarrigt :)


Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ Sep 1 2011 08:30pm)
Joo kickboxning funkar ju det med men längre clinch + knän och armbågar = win.. Tråkigt att behöva hålla inne tex armbågen om man skulle få ett fint läge..


armbågar brukar vara förbjudna i amatörmatcher i muay thai i de flesta länder :( får masa mig till thailand och testa the real deal om några år om allt gå vägen

This post was edited by GuZ on Sep 1 2011 01:48pm
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Sep 1 2011 01:49pm
Quote (GuZ @ Sep 1 2011 07:46pm)
chokladvassle smakar faktiskt riktigt gott efter att ha testat på några av de andra. speciellt god är den i en shake tillsammans o'boy + banan + annat smarrigt :)




armbågar brukar vara förbjudna i amatörmatcher i muay thai i de flesta länder :( får masa mig till thailand och testa the real deal om några år om allt gå vägen


Ska du åka och träna i thailand får du bunkra upp med cash. kommer bli dyrare än du hade räknat med..
Hade en polare som åkte ner och träna i 6 månader, enligt honom smaka maten rövhål och man fick käk 1 gång / dag vilket inte riktigt håller.... Vattnet fick man själv köpa på flaska, vilket inte kostar mycket men de blir en slant i längden osv osv osv osv
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Sep 1 2011 01:58pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ Sep 1 2011 09:49pm)
Ska du åka och träna i thailand får du bunkra upp med cash. kommer bli dyrare än du hade räknat med..
Hade en polare som åkte ner och träna i 6 månader, enligt honom smaka maten rövhål och man fick käk 1 gång / dag vilket inte riktigt håller.... Vattnet fick man själv köpa på flaska, vilket inte kostar mycket men de blir en slant i längden osv osv osv osv


Får väl hålla mig ute på landet där allt är billigare och det inte finns annat som lockar. Det där med boende och föda får jag fundera mer på om ett par år som sagt ;> Bara en liten idé som ploppade upp i skallen

This post was edited by GuZ on Sep 1 2011 01:58pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1118119120121122820Next
Add Reply New Topic New Poll