Quote (SCXiao @ 13 Aug 2015 12:50)
Du om någon är väl den som ska hjälpa folk med det här, inte tvärtom :D
Haha men därför är det ju bra o diskutera drafts.om du stenhårt tycker att jag ska ta nerubian egg före nån annan. s blire diskussion om det och nån plockar något vettigt ur det. Grejen är att jag kanske inte väljer perfekt med kurvan ibland eller tar tveksamma beslut. Då är det bra o diskutera med andra om hur dom skulle göra.
Vi har några grymma hs arena lirare här vet jag. Rabbit(?) Någonting, o nåra till