Quote (Malmy @ Apr 19 2013 07:37pm)
Varför går du inte upp till /1 då? du verkar ju ha betydligt roligare när du spelar där?
Eftersom du kör 200x BB inköp så blir det ju lite fel med brm, men om du kört vanliga inköp hade det ju varit /1 som var korrekt mot din bankroll, så du KAN ju argumentera för din rätt att vara där

Det är knepigt, jag har lirat 200 bb så länge så att jag tror inte det hade gått så bra om jag cuttat ner, man måste spela annorlunda.
Jag funtar dock på att boosta rullen med 1000 kr av mina egna pengar när lönen kommer, på så vis har jag 15 stycken 200bb inköp på / 1
Om jag gular tusingen kan jag alltid glida ner igen.