d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Pokertopic
Prev1117118119120121229Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 19 2013 11:11am
Quote (Malmy @ 19 Apr 2013 19:09)
jaha, ja du är så välkommen så :), dock är det inte uber spännande nivå :P


Haha nä, men kan bli så pass uttråkad att det är underhållande med det.. xD
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 19 2013 11:12am
Quote (berhemuli @ 19 Apr 2013 19:11)
Haha nä, men kan bli så pass uttråkad att det är underhållande med det.. xD


Haha isånnafall får du gärna komma o kolla, och gärna kommentera om du ser brister i mitt spel :)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 19 2013 11:34am
Insåg precis hur less jag är på att grinda bankrulle på / 0.5

När jag lirade igår var det drag, det var action

nu sitter jag med fyra fiskar och spelar ABC poker, jag är bra plus men det är fan deppigt detta.

Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 19 2013 11:37am
Quote (Svartermetalisk @ 19 Apr 2013 19:34)
Insåg precis hur less jag är på att grinda bankrulle på / 0.5

När jag lirade igår var det drag, det var action

nu sitter jag med fyra fiskar och spelar ABC poker, jag är bra plus men det är fan deppigt detta.


Varför går du inte upp till /1 då? du verkar ju ha betydligt roligare när du spelar där?

Eftersom du kör 200x BB inköp så blir det ju lite fel med brm, men om du kört vanliga inköp hade det ju varit /1 som var korrekt mot din bankroll, så du KAN ju argumentera för din rätt att vara där (jämfört med din rulle) :P

This post was edited by Malmy on Apr 19 2013 11:38am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 19 2013 11:45am
Quote (Malmy @ Apr 19 2013 07:37pm)
Varför går du inte upp till /1 då? du verkar ju ha betydligt roligare när du spelar där?

Eftersom du kör 200x BB inköp så blir det ju lite fel med brm, men om du kört vanliga inköp hade det ju varit /1 som var korrekt mot din bankroll, så du KAN ju argumentera för din rätt att vara där :P


Det är knepigt, jag har lirat 200 bb så länge så att jag tror inte det hade gått så bra om jag cuttat ner, man måste spela annorlunda.

Jag funtar dock på att boosta rullen med 1000 kr av mina egna pengar när lönen kommer, på så vis har jag 15 stycken 200bb inköp på / 1

Om jag gular tusingen kan jag alltid glida ner igen.

Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 19 2013 11:46am
Quote (Svartermetalisk @ 19 Apr 2013 19:45)
Det är knepigt, jag har lirat 200 bb så länge så att jag tror inte det hade gått så bra om jag cuttat ner, man måste spela annorlunda.

Jag funtar dock på att boosta rullen med 1000 kr av mina egna pengar när lönen kommer, på så vis har jag 15 stycken 200bb inköp på / 1

Om jag gular tusingen kan jag alltid glida ner igen.


Jag menade inte att du skulle ändra ditt buy-in utan ville bara ge dig ett loophole i din brm :P

sen om du märker att det går åt helvete på /1 får du väl hoppa ner i nivå hyfsat snabbt :)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 19 2013 11:59am
Quote (Malmy @ Apr 19 2013 07:46pm)
Jag menade inte att du skulle ändra ditt buy-in utan ville bara ge dig ett loophole i din brm :P

sen om du märker att det går åt helvete på /1 får du väl hoppa ner i nivå hyfsat snabbt :)


Aha du tänker så :P

Aa kanske haha

Jag vet inte jag tror det kommer gå bra, dom flesta som sitter på /1 är halvbra nits som multi-tablar och därför är ganska lätta att läsa

Sen finns det ju mycket fisk också men inte lika mkt som nivån jag lirar nu :P
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 19 2013 12:02pm
Quote (Svartermetalisk @ 19 Apr 2013 19:59)
Aha du tänker så :P

Aa kanske haha

Jag vet inte jag tror det kommer gå bra, dom flesta som sitter på /1 är halvbra nits som multi-tablar och därför är ganska lätta att läsa

Sen finns det ju mycket fisk också men inte lika mkt som nivån jag lirar nu :P


jag är också övertygad om att det skulle gå bra för dig, säger bara ifall att :)

apropå att jag postar (lul), så har jag vunnit tillbaka den första KK vs AA all inen nu, ligger +5$ nu :)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 19 2013 12:04pm
Quote (Malmy @ Apr 19 2013 08:02pm)
jag är också övertygad om att det skulle gå bra för dig, säger bara ifall att :)

apropå att jag postar (lul), så har jag vunnit tillbaka den första KK vs AA all inen nu, ligger +5$ nu :)


Härligt! :D

Jävla surt KK mot AA, det går inte att inte torska nycket.
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 19 2013 12:05pm
Quote (Svartermetalisk @ 19 Apr 2013 20:04)
Härligt! :D

Jävla surt KK mot AA, det går inte att inte torska nycket.


aa riktigt onajz, men skönt att ha grindat upp sig i rätt kolumn iaf ^^ får hoppas att jag håller mig där nu :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1117118119120121229Next
Add Reply New Topic New Poll