d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Erat Senaste Köp
Prev1117118119120121669Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Dec 2 2011 08:12pm
Quote (pawa @ Dec 2 2011 09:16pm)
om du snackar mekanisk klocka så ligger dom på mellan 1000-4000 (icke auktoriserad, där 4000 = rolex-urverk, kronografer etc)  eller 3000-7000 hos en auktoriserad


LOL

min Rolex har stannat
ska jag behöva punga ut mellan 4 och 7lök bara för att byta barre?
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Dec 3 2011 12:11am
Quote (Nickeee @ 3 Dec 2011 02:41)
http://s2.discshop.se/img/front_large/76952/fruxo_80g.jpg

2 st
1 kostade 12 kr, men 2 för 20.
det var en deal jag inte kunde motstå.


funny thing det där!

det är alltid så, 1 kostar typ 15kr, sen får man 2 för 27 så tänker man liksom, vafan dom är goda och det är lite rabatt, men man skulle aldrig kunna tänka sig köpa bara en! ^^
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Dec 3 2011 07:25am
Quote (031 @ 3 Dec 2011 03:12)
LOL

min Rolex har stannat
ska jag behöva punga ut mellan 4 och 7lök bara för att byta barre?


snackar urverk inte batteribyte, fail troll is fail :P
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Dec 9 2011 12:46pm
Ktm 250 XC
+
Contour HD kamera till hjälm (ska ut och testa imorgon B)
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Dec 9 2011 02:55pm
2x kartonger ägg + grillad kyckling :drool:
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Dec 9 2011 03:14pm
Quote (Intenso8 @ 9 Dec 2011 19:46)
Ktm 250 XC
+
Contour HD kamera till hjälm (ska ut och testa imorgon B)


gz...blir mycket..BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP imorn då
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Dec 9 2011 03:26pm
Quote (K1NGEN @ 9 Dec 2011 23:14)
gz...blir mycket..BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP imorn då


inte så mycket B) fick inga vinterdäck med den
Member
Posts: 10,306
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1.00
Dec 9 2011 04:11pm
Köpte en flaska pepsi
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Dec 9 2011 04:25pm
Quote (031 @ Dec 3 2011 03:12am)
LOL

min Rolex har stannat
ska jag behöva punga ut mellan 4 och 7lök bara för att byta barre?


Köp bara en ny replika.
Member
Posts: 699
Joined: May 29 2009
Gold: 60.75
Dec 10 2011 02:50am
thailändsk fru från helvetet!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1117118119120121669Next
Add Reply New Topic New Poll