d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11171181191201211131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 25 2011 02:26pm
Quote (ChingeR @ Jan 25 2011 10:31am)
Någon som vill lira lite?

Jag e str0nkbacon


Rebar

Quote (Nickeee @ Jan 25 2011 10:51am)
sry, vill inte förlora :(


:ph34r:
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jan 25 2011 04:00pm
är ni nöjd du pojkar... kollade mig i skegeln nyss på skithuset och de är allt annat än moskler <_<
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Jan 25 2011 04:04pm
first
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jan 25 2011 05:36pm
Funderar på att köpa Ryze efter att den inte e gratis längre :P
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Jan 25 2011 11:32pm
Quote (Chefen @ Jan 25 2011 11:00pm)
är ni nöjd du pojkar... kollade mig i skegeln nyss på skithuset och de är allt annat än moskler  <_<


Chefen -> Marcusd0 -> Undousuru



Hitta en bild på ChingeR med ^_^



This post was edited by Undousuru on Jan 25 2011 11:33pm
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jan 26 2011 02:57am
lal, första gamet med leblanc och jag får 10-1-8. vi förlorar dessutom. pga mitt lag är helt jävla efterblivet.
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Jan 26 2011 03:09am
Quote (Undousuru @ Jan 26 2011 06:32am)
Chefen -> Marcusd0 -> Undousuru

http://lorentzon.blogg.se/images/2008/6a00d83451bbfa69e200e54f3da80e8833-640wi_22994640.jpg

Hitta en bild på ChingeR med ^_^

http://www.galet.se/bilder/roliga_bilder/biffig-kines.jpg


marcus >
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jan 26 2011 03:21am
Ching muddafukking king > all

game on ngn?
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 26 2011 05:18am
Quote (Undousuru @ Jan 26 2011 06:32am)
Chefen -> Marcusd0 -> Undousuru

http://lorentzon.blogg.se/images/2008/6a00d83451bbfa69e200e54f3da80e8833-640wi_22994640.jpg

Hitta en bild på ChingeR med  ^_^

http://www.galet.se/bilder/roliga_bilder/biffig-kines.jpg


Rebar

Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Jan 26 2011 05:25am
http://www.own3d.tv/live/16646

har ni tråkigt och vill se 1 noob streama så kan ni titta där .


Quote (Undousuru @ 26 Jan 2011 06:32)
Chefen -> Marcusd0 -> Undousuru

http://lorentzon.blogg.se/images/2008/6a00d83451bbfa69e200e54f3da80e8833-640wi_22994640.jpg

Hitta en bild på ChingeR med  ^_^

http://www.galet.se/bilder/roliga_bilder/biffig-kines.jpg



fy fan den snubben skulle jag inte bråka med..
droger funkar till mycke tydligen

This post was edited by Ez4Real on Jan 26 2011 05:27am
Go Back To Svenska Topic List
Prev11171181191201211131Next
Add Reply New Topic New Poll