d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Ladder Slashertråden
Prev1117118119120121445Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 4 2010 07:27pm
Quote (SCXiao @ May 5 2010 01:52am)
true men jag hade hellre fortsatt med axe prof :angry:


Scenario 1) Du failar sönder resten av säsongen --> du får bygga axe prof på feeder nästa säsong

Scenario 2) Du passar innan reset --> du får bygga axe prof på Paladin denna säsongen.

Win / win ???
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
May 5 2010 04:14am
Quote (Svartermetalisk @ 5 May 2010 01:27)
Scenario 1) Du failar sönder resten av säsongen --> du får bygga axe prof på feeder nästa säsong

Scenario 2) Du passar innan reset --> du får bygga axe prof på Paladin denna säsongen.

Win / win ???


scenario 1 är ju fail, jag vill ha pala :(
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
May 5 2010 10:29am
Quote (Svartermetalisk @ 5 May 2010 16:27)


Holy shi.....
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 5 2010 10:29am
Quote (SCXiao @ May 5 2010 05:29pm)
Holy shi.....


Yepp han trollade XD

This post was edited by Svartermetalisk on May 5 2010 10:48am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 6 2010 12:49am
Quote (Svartermetalisk @ 5 May 2010 17:29)
Yepp han trollade XD


Jävla tur det, annars hade jag sökt upp honom och våldtagit honom...
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 6 2010 02:04am
Nu när jag har en skit dator så tror jag slash blir det enda spelet som kommer funka någolunda för mig, Säg mig vilken gubbe som är lättast osv :D
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 6 2010 02:10am
Quote (ChingeR @ 6 May 2010 09:04)
Nu när jag har en skit dator så tror jag slash blir det enda spelet som kommer funka någolunda för mig, Säg mig vilken gubbe som är lättast osv :D


Måste säga fighter. Kör på det, de är lätta, kan använda mkt armors, osv.

köp items på marketplace för 1fg styck upp till lvl ~20-30

clubs är billigast men ta det vapnet med mest ee / fg

Vapen: EE
Armor: EE / STR / DEX
Charm: Str/dex
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 6 2010 02:14am
Quote (snoramej @ May 6 2010 10:10am)
Måste säga fighter. Kör på det, de är lätta, kan använda mkt armors, osv.

köp items på marketplace för 1fg styck upp till lvl ~20-30

clubs är billigast men ta det vapnet med mest ee / fg

Vapen: EE
Armor: EE / STR / DEX
Charm: Str/dex


iso dn8 then! :D

Du får tbx när jag spelat upp mig
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 6 2010 02:22am
Quote (ChingeR @ 6 May 2010 09:14)
iso dn8 then! :D

Du får tbx när jag spelat upp mig


Lol nej, jag ger inte fg till folk som ska börja lira ls för de flesta lägger ändå ner inom 2 veckor. LS är inget spel man tjänar fg på, man lägger snarare ner fg på det.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1117118119120121445Next
Add Reply New Topic New Poll