d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hearthstone
Prev1116117118119120177Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 916.62
Aug 10 2015 08:21am
Quote (berhemuli @ 10 Aug 2015 13:19)
Testade lite filmfunktionen och filmade in för skojs skull när jag öppnar ett pack, så ni ser tekniken hur man drar ett legendary.. Så fick jag legendary just då.. :D Tajmingen.
http://www.youtube.com/watch?v=8aolH5UxWEo


Grattis :D
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Aug 10 2015 12:17pm
Quote (berhemuli @ 10 Aug 2015 11:16)
5-3


9-3 :D

Hade sjukt mkt rush som jag ägde sönder med ^^
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 11 2015 05:51am
Senaste decket fick välja mellan deathwing och kel thuzad i slutet som sista kort.. Den var svår, då deathwing kan kasta om spelet o vinna dig det i slutet, men kelthuzad är fan op ändå så blev det. :P Rogue deck förövrigt.

This post was edited by berhemuli on Aug 11 2015 05:59am
Member
Posts: 10,456
Joined: May 16 2009
Gold: 123,813.13
Aug 11 2015 10:03am
Min slutade 4-3, har ta mig fan aldrig blivit så rövknullad av rng tidigare :P

Sista matchen slutade med att jag hade fått ner min motståndare till 5 hp, topdeckade crackle, rollade 1/1 totem och drog 4 dmg i hans face lol :D
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Aug 12 2015 10:26am
Drygt att de redan hade slut TBs :\
Körde en match i denna, tycker den är rätt trist så.
Blev även matchad mot den segaste motståndaren någonsin, vilket fick mig att bli ännu mindre taggad. Haha.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 12 2015 10:32am
Quote (Giraff @ 12 Aug 2015 18:26)
Drygt att de redan hade slut TBs :\
Körde en match i denna, tycker den är rätt trist så.
Blev även matchad mot den segaste motståndaren någonsin, vilket fick mig att bli ännu mindre taggad. Haha.


Japp, hoppas det är bara denna vecka det inte är ny tb med tanke på att dom jobbar med expansionet säkert och hinner inte koda tb's. :P Men vi får se.. Gillar inte heller denna TB. Drog match för kortpack bara.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Aug 12 2015 03:27pm
Med tanke på hur himla ofta dom byter Tavern brawl så kommer det blir svårare att komma med nya bra saker.

Dom borde ändrat konceptet med 2 simplare ändringar, det ena och viktigaste imo vore att byta det varannan vecka istället. För folk som
inte bara spelar Hearthstone och spelar annat också (som jag) eller för folk som bara spelar lite grann rent allmänt så är det en rätt kort period man har på sig
att spela det som det är nu för tillfället, detta hade också som sagt gjort så att dom inte behöver "spamma" ut nya brawls lika ofta och kan hålla högre kvalité.

Och det andra vore att sätta typ 1 win - free pack, sen typ 5 wins - 50 dust, 10 wins - 100 guld eller nåt. Så att man har "priser" upp till typ 10 wins åtminstone,
så kanske folk spelar mer för att nå dom målen och/eller dom som redan spelar mycket får lite reward för det.











Iaf vi kör en likadan Arena guessing som tidigare på min Arena lek.
Den som gissar exakt rätt får 15 fg, eller den som är närmast 10 fg.
En gissning per man.



Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 916.62
Aug 12 2015 03:35pm
Quote (Litttle_Brother @ 12 Aug 2015 23:27)
Med tanke på hur himla ofta dom byter Tavern brawl så kommer det blir svårare att komma med nya bra saker.

Dom borde ändrat konceptet med 2 simplare ändringar, det ena och viktigaste imo vore att byta det varannan vecka istället. För folk som
inte bara spelar Hearthstone och spelar annat också (som jag) eller för folk som bara spelar lite grann rent allmänt så är det en rätt kort period man har på sig
att spela det som det är nu för tillfället, detta hade också som sagt gjort så att dom inte behöver "spamma" ut nya brawls lika ofta och kan hålla högre kvalité.

Och det andra vore att sätta typ 1 win - free pack, sen typ 5 wins - 50 dust, 10 wins - 100 guld eller nåt. Så att man har "priser" upp till typ 10 wins åtminstone,
så kanske folk spelar mer för att nå dom målen och/eller dom som redan spelar mycket får lite reward för det.










Iaf vi kör en likadan Arena guessing som tidigare på min Arena lek.
Den som gissar exakt rätt får 15 fg, eller den som är närmast 10 fg.
En gissning per man.



http://i.imgur.com/cuhr8us.png


3-3
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Aug 12 2015 04:20pm
Quote (SCXiao @ 12 Aug 2015 23:35)
3-3


gz!!

Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 916.62
Aug 13 2015 03:03am
Quote (Litttle_Brother @ 13 Aug 2015 00:20)


Ty :D jag såg bara att du hade två Nerubian Eggs och antog att ditt deck inte var så bra.. :P men bättre lycka nästa gång!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1116117118119120177Next
Add Reply New Topic New Poll