Quote (Giraff @ 12 Aug 2015 18:26)
Drygt att de redan hade slut TBs :\
Körde en match i denna, tycker den är rätt trist så.
Blev även matchad mot den segaste motståndaren någonsin, vilket fick mig att bli ännu mindre taggad. Haha.
Japp, hoppas det är bara denna vecka det inte är ny tb med tanke på att dom jobbar med expansionet säkert och hinner inte koda tb's.

Men vi får se.. Gillar inte heller denna TB. Drog match för kortpack bara.