Quote (Dreamfuel @ 25 Nov 2013 21:36)
Nej, han ljög i veckor i sträck, gång på gång, fast jag sa åt honom att sluta för att det blev larvigt. Du kan ju själv gå tillbaka och läsa trådarna

Jag rättfärdigar mina "eviga" provokationer med att han är en skitstövel mot mig, och då är jag en skitstövel tillbaka!
Jag förstår förövrigt inte varför du har gjort en helomvändning och blivit hans personliga bodyguard helt plötsligt, om han har ett problem med mig så kan han säga det, och försöka lösa det som den vuxna människan han är, istället för att forstätta hitta på nå jävla historier och få andra att skydda honom på internet.
har missat det helt. okej men du sänker dig till samma nivå så att du vet. den nivån som fått i princip hela swesub att börja mobbas, likt några jävla mellanstadieelever. jag har inte gjort någon helomvändning. har aldrig lagt energi på att trycka ner slashasen, lägger den hellre på att försöka få vissa av er att få upp ögonen och förstå att alla inte har det så bra som vi friska människor har.
jag är ingen jävla bodyguard och han har inte bett mig säga ett skit. tycker bara det är så jävla löjligt att hålla på såhär.
ja, jag ser bilden. håller med om att det är sjukt roligt! men ser fortfarande ingen anledning till att trycka ner honom och göra livet ännu surare?