d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Pokertopic
Prev1116117118119120229Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 18 2013 04:10pm
Kvalade in med 100ftp points till en turre, dock kunde man inte avregga sig o få dom som turneringspengar som på pokerstars.. Så då måste jag lira denna turre.. vad ifs bara 2dollars grej.. men 9dagar tills den liras.. xD
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 18 2013 04:13pm
Quote (berhemuli @ Apr 19 2013 12:10am)
Kvalade in med 100ftp points till en turre, dock kunde man inte avregga sig o få dom som turneringspengar som på pokerstars.. Så då måste jag lira denna turre.. vad ifs bara 2dollars grej.. men 9dagar tills den liras.. xD


Det är fan ganska roligt att du gått från highrollerpro123 till att skrapa cents från en månad till nästa :D

följer med spänning hur detta går
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 18 2013 04:15pm
Quote (Svartermetalisk @ 19 Apr 2013 00:13)
Det är fan ganska roligt att du gått från highrollerpro123 till att skrapa cents från en månad till nästa :D

följer med spänning hur detta går


Haha ibland blire så när man cashar ut och röjer med sina pengar :D
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 19 2013 10:55am
lol tredje handen efter jag börjat spela igen:

Får KK möter AA

Låg flopp (J X X )med 2st klöver (har klöverkung)

Vi är all in efter flopp.

Mina enda outs är ju Kungen, Q+10 eller två klöver, får två klöver problemet är att turnen parar knekten som fanns på flopp och rivern är Klöver Ess.

Så träffat mitt mirakel men torskar iaf :'(

MEN MEN, time to grind :F

This post was edited by Malmy on Apr 19 2013 10:55am
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 19 2013 10:56am
Quote (Malmy @ 19 Apr 2013 18:55)
lol tredje handen efter jag börjat spela igen:

Får KK  möter AA

Låg flopp (J X X )med 2st klöver (har klöverkung)

Vi är all in efter flopp.

Mina enda outs är ju Kungen, Q+10 eller två klöver, får två klöver problemet är att turnen parar knekten som fanns på flopp och rivern är Klöver Ess.

Så träffat mitt mirakel men torskar iaf :'(

MEN MEN, time to grind :F


Satte du in på ftp eller?
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 19 2013 10:57am
Quote (berhemuli @ 19 Apr 2013 18:56)
Satte du in på ftp eller?


Japp, dom gav mig till och med 5$ dirr för att jag gjorde en deposit inom nån viss tid, bra skit ^_^
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 19 2013 10:58am
Quote (Malmy @ 19 Apr 2013 18:57)
Japp, dom gav mig till och med 5$ dirr för att jag gjorde en deposit inom nån viss tid, bra skit ^_^


nickar du samma där? Sen du vet att du kan koppla ihop ftp och ps kontorna och föra över pengar mellan klienterna utan att du behöver först ta ut o sen lägga in på andra, tänkte bara till framtiden när du byggt upp högt och ser något du vill just lira på ps istället för ftp.
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 19 2013 11:00am
Quote (berhemuli @ 19 Apr 2013 18:58)
nickar du samma där? Sen du vet att du kan koppla ihop ftp och ps kontorna och föra över pengar mellan klienterna utan att du behöver först ta ut o sen lägga in på andra, tänkte bara till framtiden när du byggt upp högt och ser något du vill just lira på ps istället för ftp.


aa jag såg det, men visste inte om deposit bonusen gällde ifall man gjorde så, aa nickar Malmstar, sitter o ska grinda 0.05/0.10$ nu :F

edit: spelar du nu eller? och vilka levels? :)

This post was edited by Malmy on Apr 19 2013 11:03am
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 19 2013 11:07am
Quote (Malmy @ 19 Apr 2013 19:00)
aa jag såg det, men visste inte om deposit bonusen gällde ifall man gjorde så, aa nickar Malmstar, sitter o ska grinda 0.05/0.10$ nu :F

edit: spelar du nu eller? och vilka levels? :)


Japp tänkte också som du angående deposit, men tänkte tipsa annars om du inte visste ^^

Näe lirar inte nu, tänkte mest om jag droppar in o kollar någon gång ^^
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 19 2013 11:09am
Quote (berhemuli @ 19 Apr 2013 19:07)
Japp tänkte också som du angående deposit, men tänkte tipsa annars om du inte visste ^^

Näe lirar inte nu, tänkte mest om jag droppar in o kollar någon gång ^^


jaha, ja du är så välkommen så :), dock är det inte uber spännande nivå :P

Go Back To Svenska Topic List
Prev1116117118119120229Next
Add Reply New Topic New Poll