d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev11161171181191205001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Sep 17 2011 03:06pm
Quote (ChingeR @ Sep 17 2011 10:04pm)
utvisning<vinna


Äre så att man får utvisning ifall man köttar ut någon över sargen? :D
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Sep 17 2011 03:11pm
Quote (Teposen @ Sep 17 2011 10:06pm)
Äre så att man får utvisning ifall man köttar ut någon över sargen? :D


innebandy :<
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Sep 17 2011 03:12pm
Quote (ChingeR @ Sep 17 2011 09:04pm)
utvisning<vinna


nej
Quote (Teposen @ Sep 17 2011 09:06pm)
Äre så att man får utvisning ifall man köttar ut någon över sargen? :D

bara ching som får
Quote (dej @ Sep 17 2011 09:11pm)
innebandy :<

plastfäktning*

This post was edited by HaLLuXX on Sep 17 2011 03:13pm
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Sep 17 2011 03:18pm
Quote (dej @ Sep 17 2011 10:11pm)
innebandy :<


True.

Gillar inte reglerna så mycket, men det är ganska skoj att spela, oseriöst.
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Sep 17 2011 03:19pm
Quote (Teposen @ Sep 17 2011 09:18pm)
True.

Gillar inte reglerna så mycket, men det är ganska skoj att spela, oseriöst.


oseriöst yes
seriöst never
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Sep 17 2011 03:20pm
Quote (HaLLuXX @ Sep 17 2011 10:19pm)
oseriöst yes
seriöst never


man får inte ens hoppa :(

Skulle dock vilja lira innebandy, har dock ingen chans att ta mig dit eller hem typ :P

E: dock dock dock dock dock dock dock

This post was edited by Teposen on Sep 17 2011 03:20pm
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Sep 17 2011 03:21pm
Quote (Teposen @ Sep 17 2011 09:20pm)
man får inte ens hoppa :(

Skulle dock vilja lira innebandy, har dock ingen chans att ta mig dit eller hem typ :P

E: dock dock dock dock dock dock dock


bara kul oseriöst :d typ korpen eZ
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Sep 17 2011 03:24pm
Quote (HaLLuXX @ Sep 17 2011 10:21pm)
bara kul oseriöst :d typ korpen eZ


LoL, det skulle jag dock vilja sätta upp ett lag med, jag och hellgren skulle lira, ez :D
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Sep 17 2011 04:12pm
Quote (Teposen @ Sep 17 2011 09:24pm)
LoL, det skulle jag dock vilja sätta upp ett lag med, jag och hellgren skulle lira, ez :D


noobs
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Sep 17 2011 04:21pm
såg nyss nya apornas planet, trodde den skulle vara väldigt, väldigt kass. Men jag blev possitivt överraskad. Rekommenderas.
Go Back To Svenska Topic List
Prev11161171181191205001Next
Closed New Topic New Poll