Quote (HaLLuXX @ Sep 17 2011 10:19pm)
oseriöst yes
seriöst never
man får inte ens hoppa

Skulle dock vilja lira innebandy, har dock ingen chans att ta mig dit eller hem typ

E: dock dock dock dock dock dock dock
This post was edited by Teposen on Sep 17 2011 03:20pm