d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Erat Senaste Köp
Prev1116117118119120669Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Dec 2 2011 01:34pm
Quote (Svartermetalisk @ 2 Dec 2011 13:49)
Nej man låter folk pröva givetvis men man ställer om mätarna och fräschar upp den sen cashar man in.

Givetvis lättare att köra datorer, telefoner osv finns folk som gör det också.


där med att ställa om mätarna funkade väl förr..men nu går det att få ut info (om bilen är servad på verkstad vilket nya bilar brukar vara) när den är servad..alltså kan man följa miltalen....
+ att ställa om mätarna går...men oftast så finns det en dator i bilen som har fullkoll på hur långt bilen gått och den är betydligt svårare att ställa om
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 2 2011 01:49pm
Quote (Simon @ Dec 2 2011 08:11pm)
wtf :D


Man tjackar allt :D

nina rochelle för att mustonen spelar trummor, lisa miskovsky för att jocke berg producerat osv osv osv.

sen när man är klar med alla skivor / kassetter / vinyler / singlar så tjackar man posters och t-shirts.

När man är klar med det får man suga av alla anställda på EMI för att få tag i guld-skivorna.

det är hårda bud.
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Dec 2 2011 02:16pm
Quote (Kerzhakov @ 2 Dec 2011 20:29)
Hur mycket kostar det att serva en klocka?
Skulle behöva det då min klocka stanna..


om du snackar mekanisk klocka så ligger dom på mellan 1000-4000 (icke auktoriserad, där 4000 = rolex-urverk, kronografer etc) eller 3000-7000 hos en auktoriserad
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Dec 2 2011 02:39pm
funderar på att köpa nån slags skeletonklocka från eeebay:)
skeleton=

man ser stuffs inuti B)

This post was edited by swewik on Dec 2 2011 02:39pm
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Dec 2 2011 02:42pm
Quote (swewik @ 2 Dec 2011 20:39)
funderar på att köpa nån slags skeletonklocka från eeeebay:)
skeleton=
http://imgs.inkfrog.com/pix/miracle/KS036_02.jpg
man ser stuffs inuti B)


jag ser alltihopa... jag kanske hejdå...
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Dec 2 2011 03:49pm
Quote (pawa @ Dec 2 2011 09:16pm)

Det är en Breitling navitimer, Så kan få den fixad på korrekt sätt för 5 kanske ?
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Dec 2 2011 03:59pm
Quote (Kerzhakov @ 2 Dec 2011 22:49)
Det är en Breitling  navitimer, Så kan få den fixad på korrekt sätt för 5 kanske ?


navitimer är en kronograf iirc och baserad på eta 7750 så det borde gå på kanske 4k hos auktoriserad, men oauktoriserade bör kunna serva den utan probs
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Dec 2 2011 04:10pm
förstod att det skulle kosta lite mer, sånt jävla plock med alla delar
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Dec 2 2011 04:47pm
Quote (Kerzhakov @ 2 Dec 2011 23:10)
förstod att det skulle kosta lite mer, sånt jävla plock med alla delar


yup, sen fullservice nuförtiden så blir klockan i stort sätt som ny =)
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Dec 2 2011 07:41pm


2 st
1 kostade 12 kr, men 2 för 20.
det var en deal jag inte kunde motstå.

This post was edited by Nickeee on Dec 2 2011 07:42pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1116117118119120669Next
Add Reply New Topic New Poll