Quote (Svartermetalisk @ 2 Dec 2011 13:49)
Nej man låter folk pröva givetvis men man ställer om mätarna och fräschar upp den sen cashar man in.
Givetvis lättare att köra datorer, telefoner osv finns folk som gör det också.
där med att ställa om mätarna funkade väl förr..men nu går det att få ut info (om bilen är servad på verkstad vilket nya bilar brukar vara) när den är servad..alltså kan man följa miltalen....
+ att ställa om mätarna går...men oftast så finns det en dator i bilen som har fullkoll på hur långt bilen gått och den är betydligt svårare att ställa om