d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1116117118119120404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Jun 9 2011 03:49am
Quote (ZippYz @ Jun 9 2011 07:29am)
Illnes.

Du kan få köpa något av mina :blush:

Topic
Thread
Gheeds
Fruits
PhearCIII
Smokes
Threw


Fast tar man stort i på det namnet ser det fan fuckat ut i d2 ^^

blir liksom som bara 3 streck
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Jun 9 2011 04:23am
Quote (SyB_BaM @ Jun 9 2011 11:49am)
Fast tar man stort i på det namnet ser det fan fuckat ut i d2 ^^

blir liksom som bara 3 streck


Tänkte inte på det :o

Sen har jag ju det sjuka namnet ''Tschako'' också.
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Jun 9 2011 04:24am
Quote (ZippYz @ Jun 9 2011 10:23am)
Tänkte inte på det :o

Sen har jag ju det sjuka namnet ''Tschako'' också.


Haha.

Men ska jag ta illness till bonern? :)
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold: 2,033.00
Jun 9 2011 04:26am
Quote (SyB_BaM @ Jun 8 2011 09:18pm)
Vilket namn passar min necromancer bäst? :)

Airplanes
illness
Knowing
Unplayable

^^^^^^^ ^


me has Alive
iso?
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Jun 9 2011 04:28am
Quote (syndicateffs @ Jun 9 2011 10:26am)
me has Alive
iso?


Vi byter mot något av mina? ^^

Det där ska du väl ha en drös fgs för, så palla... :O

Sen ska jag göra en rand nec också xD
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold: 2,033.00
Jun 9 2011 04:29am
Quote (SyB_BaM @ Jun 9 2011 10:28am)
Vi byter mot något av mina? ^^

Det där ska du väl ha en drös fgs för, så palla... :O

Sen ska jag göra en rand nec också xD


vill ha fgs för de ja :'d
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Jun 9 2011 04:29am
Quote (syndicateffs @ Jun 9 2011 10:29am)
vill ha fgs för de ja :'d


nnn = no need noobs :O ^^ ^^

Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold: 2,033.00
Jun 9 2011 04:30am
Quote (SyB_BaM @ Jun 9 2011 10:29am)
nnn = no need noobs :O ^^ ^^


fufufufu
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jun 9 2011 04:31am
Stunner
SAIK
Skellefte
Skellefteo
Tufft
ImaKorean
CaptainHammer
BarackOHamma

here, im the fuckin boss B)
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Jun 9 2011 04:32am
Quote (Teposen @ Jun 9 2011 10:31am)
Stunner
SAIK
Skellefte
Skellefteo
Tufft
ImaKorean
CaptainHammer
BarackOHamma

here, im the fuckin boss B)


Crab :O

Eh, jag tog illness, blir bra det :P
Go Back To Svenska Topic List
Prev1116117118119120404Next
Add Reply New Topic New Poll