d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev11161171181191201131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 24 2011 01:15pm
Quote (ImLiljj @ Jan 24 2011 06:12pm)
noob u dont add me? kk i will destroy you


why should he add you ? you are not even swedish. quit spam this thread please so it wont get locked.
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Jan 24 2011 03:29pm
Någon som lirar med Warwick?

Gieb bra tips om vilka items och sånt jag borde köpa
Member
Posts: 205,346
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jan 24 2011 03:46pm
Quote (Errorz @ 24 Jan 2011 22:29)
Någon som lirar med Warwick?

Gieb bra tips om vilka items och sånt jag borde köpa


Madreds, phantom dancer, infy edge, starks fevor, berskers boots typ sen kanske en till phantom.
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Jan 24 2011 08:04pm
Quote (Marcusd0 @ Jan 24 2011 10:46pm)
Madreds, phantom dancer, infy edge, starks fevor, berskers boots typ sen kanske en till phantom.


imo skit i en andra phandom och dra en bloodthirster för sick ll
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jan 25 2011 02:37am
Quote (Marcusd0 @ Jan 24 2011 10:46pm)
Madreds, phantom dancer, infy edge, starks fevor, berskers boots typ sen kanske en till phantom.


Magic pen skor , spirit visage , lich bane , 3x Long sword
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jan 25 2011 03:31am
Någon som vill lira lite?

Jag e str0nkbacon
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jan 25 2011 03:51am
Quote (ChingeR @ 25 Jan 2011 10:31)
Någon som vill lira lite?

Jag e str0nkbacon


sry, vill inte förlora :(
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jan 25 2011 03:52am
Quote (Nickeee @ 25 Jan 2011 10:51)
sry, vill inte förlora :(


Remember. Me>you
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jan 25 2011 05:18am
Quote (ChingeR @ 25 Jan 2011 10:52)
Remember. Me>you


arharharharh

kört 2 games med nasus idag. vunnit båda B)
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Jan 25 2011 05:21am
Quote (Errorz @ Jan 24 2011 09:29pm)
Någon som lirar med Warwick?

Gieb bra tips om vilka items och sånt jag borde köpa


Det finns inget annat sätt att spela ww änn att jungla imo ^^

jag får i stort sätt aldrig dåliga stats med han och kör aldrig med crit, först skall du skaffa As för att överleva teamfight och döda alla som blir över :P med bra as kan du lätt ta 2-3 stycken.

jag brukar spela.

Mandreds (claw, inte fulla)
Berserker greves
full mandreds
wits end (om du hamnar 2 vs 1 så äter du deras mana, focus ulti på deras besta ap nuke, ryze, malz, kassa etc)
starks ( armor reduce/ 20% life steal / 20% as Oo )
The blood thirster

Nu kan du troligen lätt sola baron

sista item kan du ju välja efter motståndar team typ banshees weel eller Ga eller något.

crit ww suger imo.

det är en realistiskt billig build, och du får as betydligt mycket fortare.

This post was edited by LinkToMyProfile on Jan 25 2011 05:25am
Go Back To Svenska Topic List
Prev11161171181191201131Next
Add Reply New Topic New Poll