d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1116117118119120820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 1 2011 07:13am
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 31 Aug 2011 23:06)
trolla inte ens, men visst gillar man torrjucka mot vältränade killar så, Go for it!
Säger det en gång till. trollade inte :)..
Väljer helt klart muay thai över bjj/mma vilken dag i veckan somhelst.



Kick boxing är nice med, BJJ är lite gay ja, men med morgonrocken(GI) på blir det ju mysigt?

Discogym idag(bröst&biceps) kan nog vara det tråkigaste passet på veckan
Member
Posts: 15,167
Joined: Apr 5 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Sep 1 2011 07:56am
om man ska börja nått så inom "fighting" är det ju brottning!
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Sep 1 2011 08:54am
Tänkte ta upp gymmandet igen efter ca 4 års uppehåll ^^, så är ju nybörjare igen, Jag tänkte träna 2 dagar i veckan, Tis, Tors. Jag tänkte fråga om någon har något ok program för en nybörjare Så att men tränar allt och inte sliter ut sig i början.

Tack på förhand :P
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 1 2011 09:01am
Quote (LinkToMyProfile @ 1 Sep 2011 16:54)
Tänkte ta upp gymmandet igen efter ca 4 års uppehåll ^^, så är ju nybörjare igen, Jag tänkte träna 2 dagar i veckan, Tis, Tors. Jag tänkte fråga om någon har något ok program för en nybörjare Så att men tränar allt och inte sliter ut sig i början.

Tack på förhand :P


Jag skulle nog säga att kör med 2 dagar mellan passen och försök få in någon form av kardio mellan (löp/gå/cykla/simma) i 30min+ för att få igång syreupptagningen mellan gympassen.

Pass 1: Överkropp allround;rygg,bröst,axlar,armar
Pass 2: Ben,bål.

Fokus mycket på just rygg och bål i början då det är den viktigaste delen, försök även träna benen då de är en sådan stor muskelgrupp som hjälper till att bygga upp andra muskler.
Och kör alltid på en vikt du vet att du klarar en ~10reps/3set på utan problem
Member
Posts: 15,167
Joined: Apr 5 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Sep 1 2011 09:13am
Quote (LinkToMyProfile @ 1 Sep 2011 15:54)
Tänkte ta upp gymmandet igen efter ca 4 års uppehåll ^^, så är ju nybörjare igen, Jag tänkte träna 2 dagar i veckan, Tis, Tors. Jag tänkte fråga om någon har något ok program för en nybörjare Så att men tränar allt och inte sliter ut sig i början.

Tack på förhand :P


säger en sak! 5x5
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 1 2011 09:15am
Quote (Robarian @ 1 Sep 2011 17:13)
säger en sak! 5x5


Om han inte tränat på länge är det bättre med lättare vikt+högre reps, t.ex 10-12 x3.
5x5 funkar bättre när man tränat ett tag och kan börja bygga massa utan att behöva oroa sig för skador etc
Member
Posts: 15,167
Joined: Apr 5 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Sep 1 2011 09:17am
Quote (PlaaD @ 1 Sep 2011 16:15)
Om han inte tränat på länge är det bättre med lättare vikt+högre reps, t.ex 10-12 x3.
5x5 funkar bättre när man tränat ett tag och kan börja bygga massa utan att behöva oroa sig för skador etc


jag kör 5x5 och lägger på vikter varje workout

började med bara skivstången och DÄ E NAJS
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 1 2011 10:42am
Köpte precis en burk Whey Gold Standard 100% och 4kg kvarg, kassörskan kollade lite skumt på en när man slänger upp burk efter burk :)

Första gången jag tar proteinpulver imorrn azz, får se om man blir biffkrim dirr.
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Sep 1 2011 10:49am
Quote (PlaaD @ Sep 1 2011 04:42pm)
Köpte precis en burk Whey Gold Standard 100% och 4kg kvarg, kassörskan kollade lite skumt på en när man slänger upp burk efter burk :)

Första gången jag tar proteinpulver imorrn azz, får se om man blir biffkrim dirr.


Rofl ^^

Varför köpa Whey Gold Standard för? ^^
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Sep 1 2011 10:54am
Quote (SyB_BaM @ Sep 1 2011 04:49pm)
Rofl ^^

Varför köpa Whey Gold Standard för? ^^


det är bland det bästa proteinet, dock lite för dyrt. Ett proteinpulver med ett riktigt bra innehåll av proteiner o nästan inge kolisar/fett etc.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1116117118119120820Next
Add Reply New Topic New Poll