This post is a violation of the site rules and appropriate action was taken.
Detta inlägget var ämnat åt min polltråd nyss, men modfittorna låser ju allt här nu.
Måste posta nånstans. Ni får stå ut.
Quote (PhearCIII @ 25 Nov 2013 20:11)
Min situation är densamma som 90% av resten av Swesub och säkerligen resten av Sverige, varför är det mer tur att jag är det och ingen annan, och varför är det mer synd om Kenneth än någon annan?
Hade vart en sak om han försökt vara trevlig, men han är otrevlig, kaxig och kokar ihop historier, en riktig stjärna

Detta.
Kenneth hade inte haft några problem här om han inte hade fått för sig att dumförklara några av oss med sin löjeväckande dåliga historia om varför han har multikonton, och sedan fortsätta dumförklara oss genom att envist påstå att det är sanningen.
Det är som jag säger till honom gång på gång, om han slutar ljuga så slutar jag hacka på honom. Tills dess kan han räkna med att jag kommer vara som en varböld i röven.
On topic:
Sluta låsa våra trådar nu... Det är inte som att två låsta trådar räddar forumet från sin undergång. Det är bara irriterande.
Om en tråd är dålig så postar ingen. Postar ingen så hamnar tråden rätt långt bak rätt snabbt. Det är automagiskt spamfilter.