d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev11151161171181195001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Sep 17 2011 02:46pm
Quote (Ekaan @ Sep 17 2011 08:44pm)
ty för topicen <3
fan funderar på om man ska avsluta med någon film, xmen den nyaste eller thor..


thor var la ok imo... snygg brud!
xmen va sådär...........
skulle valt thor isåfall
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Sep 17 2011 02:47pm
Quote (Ekaan @ Sep 17 2011 09:44pm)
ty för topicen <3
fan funderar på om man ska avsluta med någon film, xmen den nyaste eller thor..


Lugnt gubben, hoppas du har haft en bra dag <3

LoL, såg xmen förra veckan och har också kvar Thor att se på :D
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 17 2011 02:49pm
Quote (HaLLuXX @ 17 Sep 2011 22:38)
fortfarande kass eZ


tar fortfarande dig och har alltid gjort det ;)
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Sep 17 2011 02:50pm
Quote (ChingeR @ Sep 17 2011 08:49pm)
tar fortfarande dig och har alltid gjort det ;)


eL NOIE!! skulle köttat dig över sargen eZ
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Sep 17 2011 02:55pm
Quote (HaLLuXX @ 17 Sep 2011 21:46)
thor var la ok imo... snygg brud!
xmen va sådär...........
skulle valt thor isåfall


Quote (Teposen @ 17 Sep 2011 21:47)
Lugnt gubben, hoppas du har haft en bra dag <3

LoL, såg xmen förra veckan och har också kvar Thor att se på :D


hehe fan vet inte om jag orkar ... den är ju liksom 2 timmar lång båda typ ;D
äh fan ser på någon imorn istället
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Sep 17 2011 02:56pm
Quote (Ekaan @ Sep 17 2011 09:55pm)
hehe fan vet inte om jag orkar ... den är ju liksom 2 timmar lång båda typ ;D
äh fan ser på någon imorn istället


Brukar känna så jag med, om man börjar kolla vid typ ~ 21.00 så funkar de, 22.00 börjar de bli tveksamt och vid 23.00 så ba, nää nää :D
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Sep 17 2011 02:59pm
Quote (Teposen @ 17 Sep 2011 21:56)
Brukar känna så jag med, om man börjar kolla vid typ ~ 21.00 så funkar de, 22.00 börjar de bli tveksamt och vid 23.00 så ba, nää nää :D


mm thats the feeeling =)
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Sep 17 2011 03:01pm
Quote (Teposen @ Sep 17 2011 08:56pm)
Brukar känna så jag med, om man börjar kolla vid typ ~ 21.00 så funkar de, 22.00 börjar de bli tveksamt och vid 23.00 så ba, nää nää :D


film all night long!
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Sep 17 2011 03:04pm
Quote (HaLLuXX @ Sep 17 2011 10:01pm)
film all night long!


Funkar bara på lov osv för mig, annars somnar jag dirrmode ^_^
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 17 2011 03:04pm
Quote (HaLLuXX @ 17 Sep 2011 22:50)
eL NOIE!! skulle köttat dig över sargen eZ


utvisning<vinna
Go Back To Svenska Topic List
Prev11151161171181195001Next
Closed New Topic New Poll