Quote (HaLLuXX @ 17 Sep 2011 21:46)
thor var la ok imo... snygg brud!
xmen va sådär...........
skulle valt thor isåfall
Quote (Teposen @ 17 Sep 2011 21:47)
Lugnt gubben, hoppas du har haft en bra dag

LoL, såg xmen förra veckan och har också kvar Thor att se på

hehe fan vet inte om jag orkar ... den är ju liksom 2 timmar lång båda typ ;D
äh fan ser på någon imorn istället