d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Pokertopic
Prev1114115116117118229Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 18 2013 05:33am
Quote (berhemuli @ Apr 18 2013 12:52pm)
Haha nej detta går inte, har snubbar som har absolut ingenting o callar grejer och donkar någon låg random stege.. dock föga förvånande :D såatt... Nere på sista 50centarns s&g :P  Även denna var skön AA vs KK  flop bra, turn K river K ^^ Inga pengar som betyder något dock men hade vart kul o vinna lite för att lira mer ^^

En varningens finger till malmy, vet inte om det är bara för mig men ftp droppar connection hela tiden.. Annars funkar internet perfekt..


Välkommen till microstakes, synstationer som donkar in händer ser jag typ varje dag :D Nee men det är hemskt att torska mot såna där spelare men men vad gör man.

Trist att du torskade din rulle

Spelade en big blind här på lunchen plussade 4 spänn sen kom jag på att jag inte borde lira på jobbet egentligen så jag la ner.

Mer ikväll tror jag.

This post was edited by Svartermetalisk on Apr 18 2013 05:33am
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 18 2013 06:08am
Quote (Svartermetalisk @ 18 Apr 2013 13:33)
Välkommen till microstakes, synstationer som donkar in händer ser jag typ varje dag :D Nee men det är hemskt att torska mot såna där spelare men men vad gör man.

Trist att du torskade din rulle

Spelade en big blind här på lunchen plussade 4 spänn sen kom jag på att jag inte borde lira på jobbet egentligen så jag la ner.

Mer ikväll tror jag.


Har kvar ca 90c :P kom trea i den sista ^^ Japp och innan någon kommer med klassiska kommentaren "men du går i vinst i längden mot dom om du spelar rätt!" så drar jag den själv så jag slipper höra det från tomtar. :D Dock ska jag inte i längden lira denna nivå.. Men ja tomtar, körde med din taktik att överbetta, folk callade med lägsta par ända till slutet xD

This post was edited by berhemuli on Apr 18 2013 06:10am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 18 2013 06:22am
Quote (berhemuli @ Apr 18 2013 02:08pm)
Har kvar ca 90c :P kom trea i den sista ^^ Japp och innan någon kommer med klassiska kommentaren "men du går i vinst i längden mot dom om du spelar rätt!"  så drar jag den själv så jag slipper höra det från tomtar. :D  Dock ska jag inte i längden lira denna nivå.. Men ja tomtar, körde med din taktik att överbetta, folk callade med lägsta par ända till slutet xD


Folk callar så jävla mycket skit att även om man INTE har otur så kommer man bli bad beatad X antal gånger varje dag, det är common sense om folk försöker köpa in 20 sjuka draghänder per sessioner är det konstigt om man inte torskar 2-3 gånger

Det är lika bra att charga så mycket som möjligt där man kan, för det är fan jobbigt att torska mot sånt lir



Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 18 2013 06:24am
Och jo precis, om folk bestämmer sig för att dom gillar sin hand då gillar dom den.

Sen om det kostar 50 öre eller 4 kronor gör inte dom någonting

Man ska börja betta 2-3 gånger pott för att dom ska fundera på att folda :P

Detta måste utnyttjas till max ofc

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 18 2013 06:41am
Quote (Svartermetalisk @ 18 Apr 2013 14:22)
Folk callar så jävla mycket skit att även om man INTE har otur så kommer man bli bad beatad X antal gånger varje dag, det är common sense om folk försöker köpa in 20 sjuka draghänder per sessioner är det konstigt om man inte torskar 2-3 gånger

Det är lika bra att charga så mycket som möjligt där man kan, för det är fan jobbigt att torska mot sånt lir


Jag har börjat lära mig att inte tilta lätt, men detta gäller då dom cg's jag lirar, då åker man sällan ut för tunga badbeats. En till anledning att jag inte skulle klara av micronivåer, klarar inte av att åka på badbeat efter badbeat. ^^ Helt klart min svaghet inom pokern.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 18 2013 06:55am


Tung hand..
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 18 2013 09:18am
Quote (berhemuli @ 18 Apr 2013 12:52)
Haha nej detta går inte, har snubbar som har absolut ingenting o callar grejer och donkar någon låg random stege.. dock föga förvånande :D såatt... Nere på sista 50centarns s&g :P  Även denna var skön AA vs KK  flop bra, turn K river K ^^ Inga pengar som betyder något dock men hade vart kul o vinna lite för att lira mer ^^

En varningens finger till malmy, vet inte om det är bara för mig men ftp droppar connection hela tiden.. Annars funkar internet perfekt..


:S borde väl inte vara ett vanligt problem dock? Tänker att dom har råd med riktiga servrar :P

synd att det inte gick bra :(
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 18 2013 01:22pm
Quote (Malmy @ 18 Apr 2013 17:18)
:S borde väl inte vara ett vanligt problem dock? Tänker att dom har råd med riktiga servrar :P

synd att det inte gick bra :(


Fungerade bättre när jag startat om, men många andra droppade också, vissa hade inga problem.. Kanske var bara idag.
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
Apr 18 2013 01:24pm
Quote (berhemuli @ 18 Apr 2013 21:22)
Fungerade bättre när jag startat om, men många andra droppade också, vissa hade inga problem.. Kanske var bara idag.


var med om det på paddypowerpoker, typ en hel dag då man tappa connection och crap, men sen hände det aldrig igen, så kan ju hoppas att det är tillfälligt :)

Verkar ju skummt annars, det är väl trots allt en av världens största pokersiter?
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Apr 18 2013 01:26pm
Quote (Malmy @ 18 Apr 2013 21:24)
var med om det på paddypowerpoker, typ en hel dag då man tappa connection och crap, men sen hände det aldrig igen, så kan ju hoppas att det är tillfälligt :)

Verkar ju skummt annars, det är väl trots allt en av världens största pokersiter?


Japp men dom har tappat en del av spelarna dom hade förr innan Black friday.. Ps är klart störst och tror att det är någon som ligger jämnt på andra plats med ftp med mycket färre spelare
Go Back To Svenska Topic List
Prev1114115116117118229Next
Add Reply New Topic New Poll