Quote (berhemuli @ Apr 18 2013 12:52pm)
Haha nej detta går inte, har snubbar som har absolut ingenting o callar grejer och donkar någon låg random stege.. dock föga förvånande

såatt... Nere på sista 50centarns s&g :P Även denna var skön AA vs KK flop bra, turn K river K ^^ Inga pengar som betyder något dock men hade vart kul o vinna lite för att lira mer ^^
En varningens finger till malmy, vet inte om det är bara för mig men ftp droppar connection hela tiden.. Annars funkar internet perfekt..
Välkommen till microstakes, synstationer som donkar in händer ser jag typ varje dag

Nee men det är hemskt att torska mot såna där spelare men men vad gör man.
Trist att du torskade din rulle
Spelade en big blind här på lunchen plussade 4 spänn sen kom jag på att jag inte borde lira på jobbet egentligen så jag la ner.
Mer ikväll tror jag.
This post was edited by Svartermetalisk on Apr 18 2013 05:33am