d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev11141151161171185001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 877
Joined: May 4 2011
Gold: 0.00
Warn: 10%
Sep 17 2011 01:19pm
Quote (SyB_BaM @ Sep 17 2011 09:11pm)
Vad händer?


dina händer
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Sep 17 2011 01:59pm
Blir fan att mysa lite till en film, ska se Limitless - har fan glömt bort den filmen, den som verkar så bra :)
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 17 2011 02:01pm
förlust i innebandyn :C

fick inte ens spela på min riktiga position
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Sep 17 2011 02:02pm
Quote (ChingeR @ Sep 17 2011 09:01pm)
förlust i innebandyn :C

fick inte ens spela på min riktiga position


= sitta på bänken? :pPpPpP
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Sep 17 2011 02:06pm
Quote (ChingeR @ Sep 17 2011 08:01pm)
förlust i innebandyn :C

fick inte ens spela på min riktiga position


kass hahahahaha
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 17 2011 02:16pm
Quote (HaLLuXX @ 17 Sep 2011 22:06)
kass hahahahaha


junior allsvenskan lmk

Quote (dej @ 17 Sep 2011 22:02)
= sitta på bänken? :pPpPpP


spets, och jag är vänsterforward
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Sep 17 2011 02:38pm
Quote (ChingeR @ Sep 17 2011 08:16pm)
junior allsvenskan lmk



spets, och jag är vänsterforward


fortfarande kass eZ
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Sep 17 2011 02:42pm
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Sep 17 2011 02:42pm
Quote (HaLLuXX @ Sep 17 2011 09:38pm)
fortfarande kass eZ


lol'd :P

Quote (Ekaan @ Sep 17 2011 09:42pm)
http://www.youtube.com/watch?v=kj28sfCsXtw


Fy fan, hat åt henne..
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Sep 17 2011 02:44pm
Quote (Teposen @ 17 Sep 2011 21:42)
lol'd :P



Fy fan, hat åt henne..


ty för topicen <3
fan funderar på om man ska avsluta med någon film, xmen den nyaste eller thor..
Go Back To Svenska Topic List
Prev11141151161171185001Next
Closed New Topic New Poll