d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Erat Senaste Köp
Prev1114115116117118669Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Dec 1 2011 09:08am
Quote (Kompie @ Dec 1 2011 04:06pm)
nono, mi hab more efges


l3l efges no probs mi mate trostet tag he gieb!!1
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Dec 1 2011 09:10am
Ett paket Lucky Strike och en stor kaffe på Pressbyrån.
Senaste "ovanliga" var en tågbiljett Halmstad - Luleå - Halmstad. :zzz:
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold: 2.16
Dec 1 2011 09:40am
grädde å cigg
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Dec 1 2011 09:42am
2 paket whey-80 och 8 öl
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 1 2011 09:44am
Quote (Warriv @ Dec 1 2011 03:02pm)
"i have more posts, gieb first" style :D


Asså grejjen är att Konton på tradera med sådär mycket feedback är värda massor, man bajsar inte bort det för några tusenlappar.

Finns folk som sitter i ett halvår o krigar upp hälften så mkt feedback och sen scammar loss på bilar o grejjer.

Member
Posts: 10,306
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1.00
Dec 1 2011 09:47am
Quote (Svartermetalisk @ 1 Dec 2011 16:44)
Asså grejjen är att Konton på tradera med sådär mycket feedback är värda massor, man bajsar inte bort det för några tusenlappar.

Finns folk som sitter i ett halvår o krigar upp hälften så mkt feedback och sen scammar loss på bilar o grejjer.


lol, säljer folk bilar på tradera?
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Dec 1 2011 09:51am
Quote (Svartermetalisk @ Dec 1 2011 04:44pm)
Asså grejjen är att Konton på tradera med sådär mycket feedback är värda massor, man bajsar inte bort det för några tusenlappar.

Finns folk som sitter i ett halvår o krigar upp hälften så mkt feedback och sen scammar loss på bilar o grejjer.


Låter verkligen som jsp ju :P Men vadå kan man sälja sitt konto? ^^
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Dec 2 2011 05:21am
Lan aka internet kabel, cat 6.
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Dec 2 2011 05:46am
Quote (Svartermetalisk @ Dec 1 2011 03:44pm)
Asså grejjen är att Konton på tradera med sådär mycket feedback är värda massor, man bajsar inte bort det för några tusenlappar.

Finns folk som sitter i ett halvår o krigar upp hälften så mkt feedback och sen scammar loss på bilar o grejjer.


hur scammar man loss på bilar? skickar dom bilen med posten då eller?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 2 2011 06:49am
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ Dec 2 2011 12:46pm)
hur scammar man loss på bilar? skickar dom bilen med posten då eller?


Nej man låter folk pröva givetvis men man ställer om mätarna och fräschar upp den sen cashar man in.

Givetvis lättare att köra datorer, telefoner osv finns folk som gör det också.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1114115116117118669Next
Add Reply New Topic New Poll