Quote (Svartermetalisk @ Dec 1 2011 04:44pm)
Asså grejjen är att Konton på tradera med sådär mycket feedback är värda massor, man bajsar inte bort det för några tusenlappar.
Finns folk som sitter i ett halvår o krigar upp hälften så mkt feedback och sen scammar loss på bilar o grejjer.
Låter verkligen som jsp ju

Men vadå kan man sälja sitt konto? ^^